יואב כץ. שוקל להגיש תביעת נגד (צילום: צלמוס)
יואב כץ. שוקל להגיש תביעת נגד (צילום: צלמוס)

עיר הפועלים תגיש תביעת דיבה נגד כץ

ראשי העמותה התכנסו אצל עו”ד יואל גולדברג, לשעבר המפרק של הפועל חיפה, כדי לגבש את צעדיהם נגד מה שהם מכנים “מסע ההשמצות של יואב כץ” והחליטו להגיש תביעה בסך של שני מיליון שקל

פורסם בתאריך: 18.1.18 16:13

ראשי עמותת עיר הפועלים שמנהלת את מ.ס רובי חיפה התכנסו השבוע אצל עו”ד יואל גולדברג, לשעבר המפרק של הפועל חיפה, כדי לגבש את צעדיהם נגד מה שהם מכנים “מסע ההשמצות של יואב כץ”. בפגישה הוחלט על הכנת תביעה נגד הבעלים של הפועל חיפה בסך של שני מיליון שקל בגין הוצאת דיבה ולשון הרע.

בעיר הפועלים טוענים שדבריו של כץ ולפיהם איימו עליו כ־40 אוהדים של מ.ס רובי הם לא נכונים, וכי הדברים שהוא אמר נגד ראשי העמותה מחייבים אותם לפעול משפטית. מנגד טוענים בהפועל חיפה כי כץ שוקל להגיש תביעה נגדית נגד ראשי העמותה.

 

 

 

בהודעה רשמית של העמותה נכתב: “עמותת עיר הפועלים מבקשת להביע שאט נפש ממסע הצלב השקרי והמכוער שכץ מנהל נגדנו בשבוע האחרון. האיש מקפץ מאולפן טלוויזיה אחד לשני, מדלג מתחנה רדיו אחת לאחרת ומתראיין בכל אתר אינטרנט אפשרי, כאשר כל תכליתו היא להפיץ נגדנו דברי בלע ושנאה שבינם לבין המציאות אין ולא כלום. לנוכח התקופה החשובה והקריטית של הפועל חיפה ולנוכח המתח הרב שקיים ממילא בקרב אוהדי הפועל בינם לבין עצמם – פועל ישיר להסתה ולשיסוי של כץ – העדפנו להוריד פרופיל ולתת לגל העכור התקופתי של כץ לעבור. אך לצערנו, השבוע חצה כץ את כל הקווים האדומים האפשריים בריאיון בתוכנית ‘מגרש פתוח’ בערוץ הספורט. בריאיון המביך שלו הוא שיקר פעם אחר פעם בעזות מצח ותיאר בפרוטרוט מקרים שמעולם לא קרו. חשוב לנו להזכיר כי לפני כחמש שנים זנחנו את המאבק בכץ ובניהולו ההרסני ופנינו לדרך אחרת, דרך הבנייה, שהיא הקמת העמותה ומועדון הכדורגל שכולל קבוצה בוגרת ומחלקת נוער. מאז לא פנינו לכץ בכל צורה אפשרית. צר לנו שעל מנת להסית את הדיון מההתנהגות הנלוזה של כץ בטקס לזכרו של רובי שפירא ז”ל, הוא בוחר להסית נגד פלח אוהדים גדול וחשוב של המועדון ולא מהסס להמציא ולשקר במצח נחושה, תוך שהוא מעוות ביודעין מקרים שקרו לפני מספר רב של שנים. למען הסר ספק, אנו מכריזים שוב שהעמותה מגנה בכל תוקף כל גילוי אלימות, חורתת על דגלה את טוהר הספורט ומוקיעה התנהגות לא הולמת”.

דובר הפועל חיפה נועם רגב סירב להגיב על הדברים.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אלי

    יצחק שלום
    אני אוהד הקבוצה כבר 50 שנה.
    חבל שאתה באופן מגמתי ומתמשך נותן יד לביזוי זכרו של רובי,הוא היה איש של שלום,הוא מתהפך בקברו נוכח מעשי "מוקירי זכרו" מחרחרי המלחמה במ.ס. רובי שפירא.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר