מירי רגב. את מה שמירי רוצה היא בדרך כלל גם מקבלת (צילום: מרק ישראל סלם)
מירי רגב. את מה שמירי רוצה היא בדרך כלל גם מקבלת (צילום: מרק ישראל סלם)

רגב דורשת לדון בשינוי מספר העולות לליגת העל בכדורסל

שרת התרבות והספורט אימצה את ההצעה שהעלתה הפועל חיפה במינהלת הליגה הלאומית להגדלת מספר העולות לליגת העל לשתיים במקום אחת. איגוד הכדורסל ידון בעניין, אך נדרשת גם הסכמתה של מינהלת ליגת העל

פורסם בתאריך: 3.10.17 20:24

שרת התרבות והספורט מירי רגב העבירה דרישה לאיגוד הכדורסל לדון בשינוי תקנון האיגוד ולקבוע כי שתי קבוצות יעלו בתום עונת 2019-2018 מהליגה הלאומית לליגת העל ולא קבוצה אחת בלבד. באיגוד מעריכים כי בשל דרישתה של רגב יעלה הנושא לדיון, אך מציינים כי הדבר דורש גם את הסכמתה של מינהלת ליגת העל.

הנושא נדון בישיבה של מינהלת הליגה הלאומית בחודש ספטמבר, שבה העלו נציגי הפועל חיפה בקשה לשנות את השיטה לשתי יורדות מליגת העל ולשתי עולות מהליגה הלאומית במקום יורדת אחת ועולה אחת כנהוג כיום. הישיבה היתה סוערת מאוד, ובמהלכה הציעו אנשי הפועל להשבית את משחקי גביע המדינה שבהם משתתפות קבוצות הליגה הלאומית.

בהפועל היו שמחים אם התקנון היה משונה כבר בעונה הקרובה כדי להגדיל את סיכוייהם לעלות לליגת העל, אך יודעים שהדבר לא יקרה מיידית, וההערכה היא שהדיונים יעסקו בשינוי התקנון רק לקראת עונת 2019-2018.

רגב מעוניינת בשינוי השיטה כדי לאפשר ליותר קבוצות מהפריפריה להגיע לבמה המרכזית של הכדורסל הישראלי, אך יש לציין כי חלק קבוצות הליגה הלאומית כלל אינן מעוניינות בשינוי השיטה מכיוון שראשיהן יודעים כי הם יתקשו לגייס תקציב להעמדת קבוצה ראויה בליגת העל.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר