אורן נסים. לשחקנים הצעירים יש ממי ללמוד (צילום: אנצ'ו ג'וש, ג'יני)
אורן נסים. לשחקנים הצעירים יש ממי ללמוד (צילום: אנצ'ו ג'וש, ג'יני)

אורן נסים סיכם כמאמן החלוצים בהפועל חיפה

אחרי התלבטויות רבות הסכים חלוץ העבר של המועדון לקבל את תפקיד מאמן החלוצים במחלקת הנוער האדומה. עכשיו רק נותר לקוות שיואב כץ לא יטרפד את המינוי

פורסם בתאריך: 29.6.17 08:35

חלוץ העבר של הפועל חיפה אורן נסים סיכם את תנאיו כמאמן החלוצים של מחלקת הנוער האדומה. כפי שפורסם כאן בשבוע שעבר, בהפועל היו מעוניינים מאוד שנסים, שהיה שותף לאליפות ההיסטורית של הפועל חיפה בעונת 1999-1998 וששימש בשנים האחרונות כמאמן ראשי במחלקת הנוער של הפועל כפר סבא, יתמנה לתפקיד ויעבוד עם החלוצים בפרט ועם שחקני ההתקפה בכלל בכל קבוצות הגיל במחלקת הנוער. נסים התלבט אם לקבל את ההצעה של הפועל, ולפי גורמים במועדון הוא הודיע בתחילת השבוע שהוא מסכים להתמנות לתפקיד ואף סיכם את תנאיו. כעת צריך הבעלים יואב כץ לאשר את טיוטת החוזה, ואז יחתום נסים באופן רשמי.

הצטרפותו של נסים לצוות המקצועי של מחלקת הנוער בהפועל הגיעה שבוע לאחר מינוי של תום אלמדון למאמן השוערים שלה, כפי שנחשף ב”כלבו”. למאמן השוערים החדש של הקבוצה הבוגרת פיני אברהם הובהר על ידי ראשי המועדון כי הם מצפים ממנו לעבוד בשיתוף פעולה עם אלמדון כדי לקדם את שוערי מחלקת הנוער.

בהפועל שוקלים לצרף גם מאמן כושר ראשי למחלקה, אך הדבר עדיין לא קיבל את אישורו של כץ. אם הבעלים יאשר את התפקיד החדש תחל הפועל בשיחות עם מאמני כושר שמתמחים בעבודה עם בני נוער.

בעניין אחר, המאמן מיכה כהן, שאימן קבוצות נערים במחלקה במשך שנים רבות, יאמן בשנה הבאה את קבוצת הנוער של הפועל עפולה, ויחליף את המאמן מהעונה שעבר יוסי עמר, שגם הוא אקס של הפועל.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר