איצטדיון קרית חיים. עד מתי?
איצטדיון קרית חיים. עד מתי?

תודו שאתם מופתעים: איצטדיון קרית חיים שוב לא אושר למשחקים

האיצטדיון לא עבר את הביקורת של משרד הכלכלה, וקבוצות מחלקת הנוער של הפועל חיפה יצטרכו למצוא שוב מגרשים חילופיים לאירוח משחקי הבית שלהן. קבוצת הנוער שיחקה ללא שמו של רובי שפירא על המדים

פורסם בתאריך: 14.9.17 11:05

חלפה עוד שנה ודבר לא השתנה: האיצטדיון בקרית חיים לא עבר את הביקורת של משרד הכלכלה ועדיין לא קיבל אישור לאירוח משחקי ילדים, נערים ונוער.

המפקח על הבטיחות מטעם משרד הכלכלה הגיע לביקורת במתחם, וכרגיל בשנים האחרונות העביר המפקח רשימת ליקויים לראשי הפועל. המשמעות של אי קבלת האישור היא שקבוצות מחלקת הנוער יצטרכו למצוא שוב מגרשים חילופיים לאירוח משחקי הבית שלהן. ראשי מחלקת הנוער ינסו לשכנע את הבעלים יואב כץ לתקן את הליקויים, ובקרוב צפויה להיערך בדיקה נוספת של אנשי משרד הכלכלה.

כזכור, במשך יותר ממחצית העונה שעברה נאלצו כל קבוצות מחלקת הנוער של הפועל לשחק במגרשים חלופיים – דבר שיצר בלגן גדול במחלקה ולעתים קרובות נאלצו אנשיה לאתר מגרשים אחרים בלחץ זמן כבד. הורים לשחקנים במחלקה הבהירו לאנשי המועדון כי הם לא יסכימו שהמצב יחזור על עצמו גם העונה, והמסר הועבר לכץ. ההורים דורשים מהבעלים לממן את תיקון הליקויים לאלתר או להכשיר מגרש אחר למשחקי הבית כדי למנוע נדידה בין מגרשים.

אתמול (רביעי) פתחה קבוצת הנוער של הפועל את העונה בליגה הלאומית, ובמקום לשחק בקרית חיים היא אירחה את מ.ס נשר במגרשי אבי רן וניצחה בתוצאה 0:1. כפי שפורסם בלעדית ב"כלבו – חיפה והצפון", כץ מימש את איומו והקבוצה הופיעה ללא שמו של רובי שפירא על מדי השחקנים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר