קבוצת הטריאתלון הצעירה של מכבי חיפה. אחד מענפי הספורט הקשים ביותר (צילום: אגודת מכבי חיפה)
קבוצת הטריאתלון הצעירה של מכבי חיפה. אחד מענפי הספורט הקשים ביותר (צילום: אגודת מכבי חיפה)

קבוצה של אתלטים צעירים ממכבי השתתפה באליפות ישראל בטריאתלון

לראשונה שלחה מחלקת האתלטיקה של מכבי חיפה לאליפות קבוצה של ספורטאים בני 10-7. המשתתפים שחו 100 מטר בים, לאחר מכן רכבו 2.8 ק”מ על אופניים וסיימו בריצה של קילומטר אחד

פורסם בתאריך: 7.12.17 10:15

היסטוריה במחלקת האתלטיקה של מכבי חיפה: לראשונה השתתפה קבוצת טריאתלון צעירה של המחלקה באליפות ישראל בטריאתלון. בתקופה האחרונה שמה מכבי דגש על פיתוח הענף בגילאים הצעירים, והקבוצה שכוללת ילדים בני 10-7 השתתפה באליפות.

המרחקים שעוברים הטריאתלטים הצעירים בשחייה, ברכיבה על אופניים ובריצה הם קצרים בהרבה מאלו שעוברים טריאתלטים בוגרים, אך עדיין מדובר באחד מענפי הספורט הקשים והמאתגרים ביותר. במסגרת התחרות שהתקיימה באילת זינקו המשתתפים לשחייה של 100 מטר בים, לאחר מכן עברו ל־2.8 ק”מ של רכיבה על אופניים, ולסיום הם רצו למרחק של קילומטר אחד.

 

 

 

למרות שהקבוצה לא סיימה את התחרות במקומות הראשונים היא זכתה למחמאות מאנשי המחלקה, שמתכוונים להשקיע משאבים בקבוצת הטריאתלון הצעירה כדי להגיע להישגים מקצועיים כבר בעתיד הקרוב.

אילן גולדמן, המנהל המקצועי של קבוצות הטריאתלון לילדים ולנוער במכבי חיפה: “אחד מהרגעים המרגשים בתחרות היה לראות את ספורטאי קבוצת הילדים, חלקם בני פחות מ־8, משלימים תחרות טריאתלון ראשונה בחייהם. אנחנו גאים מאוד בספורטאים הצעירים, ואני מאמין שבזכות ההשקעה הרבה נזכה לראות תוצאות מרשימות בעתיד”.

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר