נמרוד אסולין. שילם את המחיר על הפתיחה החלשה
נמרוד אסולין. שילם את המחיר על הפתיחה החלשה

אסולין פוטר מאימון קבוצת הנוער של הפועל

הפועל ניצבת רק במקום השמיני בטבלה עם שבע נקודות, ובשבועיים האחרונים נשמעו קולות הקוראים לבצע זעזוע בעמדת המאמן כדי לא לאחר את הרכבת בהתמודדות על העלייה לליגת העל

פורסם בתאריך: 25.10.17 18:51

מאמן קבוצת הנוער של הפועל חיפה נמרוד אסולין סיים את דרכו בקבוצה בשל פתיחת העונה החלשה של הקבוצה בליגה הלאומית לנוער. אחרי חמישה מחזורים ניצבת הקבוצה במקום השמיני בלבד עם שבע נקודות ובמאזנה שני ניצחונות, תיקו אחד ושני הפסדים, כולל הפסד טכני לעירוני נשר, והיא רחוקה שש נקודות מבית”ר טוברוק שבמקום הראשון.

בהפועל ציפו לחזור בתום העונה לליגת העל, ובשבועיים האחרונים נשמעו קולות הקוראים לבצע זעזוע בעמדת המאמן כדי לא לאחר את הרכבת בהתמודדות על העלייה. בשבת האחרונה גברו קולות אלה לאחר ההפסד הביתי 2:1 לטוברוק שמשחק שבו הובילה הקבוצה 0:1 משער של אפיק קטן. אתמול (שלישי) התקבלה ההחלטה הסופית על פיטוריו של אסולין.

 

 

המועמד המוביל להחלפתו הוא פטריסיו סייג, אך בהפועל בוחנים גם את האפשרות שהמנהל המקצועי של מחלקת הנוער רם בן מיכאל ומאמן קבוצת נערים א’ אלעד בראון יאמנו את הקבוצה. בכל מקרה, השניים צפויים לעמוד על הקווים במשחק ביום שבת מול איחוד בני בקה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. בכיר במועדון

    איש חלש ביותר אין לו מושג בכדורגל מאמן שחי על קומבינות איכס

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר