דורון אוסידון ואורן שטרלינג. הקרע בין השניים הולך ומעמיק (צילומים: צלמוס, משה מעוז)
דורון אוסידון ואורן שטרלינג. הקרע בין השניים הולך ומעמיק (צילומים: צלמוס, משה מעוז)

ארבעה הפסדים טכניים לקבוצות מחלקת הנוער של הפועל

לאחר האיסור לארח משחקים במתחם קרית חיים לא מצאו במחלקת הנוער של הפועל חיפה מגרשים חילופיים. ויכוח קולני בין סגן הבעלים דורון אוסידון למנכ"ל אורן שטרלינג, שגם אחראי על המתקנים, הסתיים בנתק בין השניים

פורסם בתאריך: 14.11.17 13:03

נתק שורר בין דורון אוסידון, סגנו של הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ, למנכ"ל המועדון אורן שטרלינג, המשמש גם כאחראי על מתחם קרית חיים, וזאת בשל ארבע הפסדים טכניים שספגו קבוצות מחלקת הנוער של הפועל לאחר שלא נמצאו מגרשים לארח בהם את משחקיהן.

לפני שלושה שבועות ערך משרד הכלכלה ביקורת במתחם קרית חיים בעקבות תלונות של קבוצות אורחות על התנאים בו. בביקורת נפסל המתחם לאירוח משחקים, ופקחי המשרד מסרו לאנשי הפועל רשימה של ליקויים שנדרש לתקנם. מקורבים לאוסידון טוענים כי הוא זועם על שטרלינג מכיוון שלדבריהם הוא זה שאמור היה לטפל בליקויים אבל בביקורת החוזרת של משרד הכלכלה התברר כי כמעט דבר לא תוקן. פסילת המתחם הוארכה, ובשל הסמיכות לסוף השבוע לא נמצאו מגרשים חלופיים שבהם אפשר לארח משחקים, ולא פחות מארבע קבוצות במחלקה ספגו הפסדים טכניים וכן קנס של 1,000 שקל על כל משחק שלא התקיים.

אוסידון ציפה כי שטרלינג ייקח על עצמו את האחריות למחדל, אך לטענת מקורביו הוא שמע שהמנכ"ל מטיל עליו את האחריות. בין השניים התפתח ויכוח קולני שהסתיים בנתק מוחלט.

 

 

דובר ההתאחדות לכדורגל שלומי ברזל הציג היום (שלישי) את גרסתה של ההתאחדות להשתלשלות העניינים ואמר ל"כלבו – חיפה והצפון": "שבוע לפני סגירת המגרשים במתחם קרית חיים קיבלה הפועל התראה בדבר ליקויים חמורים. המנכ"ל שטרלינג התחייב לתקן אותם. משהתברר כי דבר לא נעשה הוחלט בתום ביקורת נוספת לסגור את המתקן ולאסור על קיום משחקים בו עד לתיקון המפגעים".

תגובתו של דובר הפועל חיפה נועם רגב תפורסם לכשתתקבל.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר