הפנינג פתיחת העונה. משחק ראווה ותחרות שלשות (צילום: דוברות הפועל חיפה)
הפנינג פתיחת העונה. משחק ראווה ותחרות שלשות (צילום: דוברות הפועל חיפה)

הפנינג פתיחת עונה במחלקת הנוער של הפועל חיפה

באירוע נערך משחק ראווה בהשתתפות שחקני קבוצת הבוגרים ושחקני קבוצת הנוער. שיאו של האירוע: ההודעה על צירופם של שחקני הנוער יובל ויינברג ונבו אלרואי לסגל הקבוצה הבוגרת

פורסם בתאריך: 1.9.17 13:14

הפועל חיפה קיימה השבוע הפנינג חגיגי לכל שחקני מחלקת הנוער, המנוהלת בשיתוף עם מתנ”ס ליאו באק, לקראת פתיחת העונה. בפתיחת האירוע נפרדה המחלקה ממנכ”ל בית ספר ליאו באק דני פסלר שיסיים את תפקידו בסוף שנת 2017, וממנהל מתנ”ס ליאו באק יואב יגול. השניים, ביחד עם יו”ר הפועל חיפה יובל רוסמן, הגו את הרעיון לשיתוף פעולה בין המועדון למתנ”ס.

לאירוע הגיעו גם שחקני הקבוצה הבוגרת, ללא הזרים והמתאזרחים שצפויים לנחות בישראל בסוף השבוע הבא. אחד מרגעי השיא של האירוע היה כאשר מנכ”ל הפועל רון פלדהיים הודיע שיובל ויינברג ונבו אלרואי, שניים משחקני קבוצת הנוער, הוקפצו לסגל הקבוצה הבוגרת.

במהלך הערב נערך משחק ראווה שבו השתתפו שחקני הקבוצה הבוגרת ושחקני קבוצת הנוער, ולאחר מכן התקיימו משחקונים בהשתתפות הורים וילדים ותחרות שלשות שבו זכתה ירין שטרית מקבוצת הילדות שקינחה בסל ממחצית המגרש.

רוסמן: “התרגשתי לראות את מספר השחקנים והשחקניות שגדל משנה לשנה, ולא פחות מכך ממספר ההורים שבאו לתמוך. החיבור עם מתנ”ס ליאו באק ועם בית ספר ליאו באק מעניק לילדים מעטפת חינוכית, ערכית וחברתית שלא קיימת במועדונים אחרים. אין לי ספק שהשנה גם ההישגים ישתפרו ושטובי השחקנים בחיפה ובסביבתה ישאפו לשחק אצלנו”.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר