דורון אוסידון. עונש קשה (צילום: צלמוס)
דורון אוסידון. עונש קשה (צילום: צלמוס)

קבוצת הנוער של הפועל ספגה הפסד טכני

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל קבע כי קבוצת הנוער של הפועל חיפה שיתפה במשחק הראשון של העונה מול עירוני נשר, שבו היא ניצחה 0:1, שני שחקנים חריגי גיל מבלי שרשמה אותם ככאלה בהתאחדות

פורסם בתאריך: 28.9.17 08:59

הלם במחלקת הנוער של הפועל חיפה: בית הדין המשמעתי ביטל את הניצחון של קבוצת הנוער של הפועל על עירוני נשר (0:1) במחזור הראשון של הליגה הלאומית ופסק לה הפסד טכני 3:0.

הפועל שיתפה במשחק שני חריגי גיל – אליאב רוימי ששיחק 66 דקות וליאור ברקוביץ', בנו של איל ברקוביץ', ששיחק 81 דקות. בסיום המשחק ערכה ההתאחדות לכדורגל בדיקה שבה התגלה כי השניים אינם רשומים כחריגי גיל ומשום כך הם נחשבים למעשה לשחקנים בוגרים – עבירה על סעיף בתקנון ההתאחדות לכדורגל בדבר איסור שיתופו של שחקן בוגרים במשחק נוער, שהעונש עליה הוא הפסד טכני – ובשל כך זומנה הפועל לוועדת המשמעת.

עו"ד שי פינקלשטיין, ששימש עד לפני כחודש כיו"ר מחלקת הנוער, וסגן נשיא הפועל דורון אוסידון, המשמש גם כמנהל המחלקה, טענו בפני הדיין עו"ד נעם ליובין כי הם ביצעו את הרישום כדין באתר האינטרנט של ההתאחדות לכדורגל. פינקלשטיין ציין גם כי נעשה בירור טלפוני עם מנהלת ההתאחדות לכדורגל סניף צפון ניקול ציטרין בנושא וכי התקבל אישור לכך שרוימי וברקוביץ' נרשמו כחריגי גיל. ציטרין, שעד לפני כשנה שימשה כמנהלת קבוצת הנוער של הפועל, אמרה לדיין כי הבירור אמנם נערך, אך רק לאחר המשחק. בתום הדיון פסק ליובין על הפסד טכני להפועל, קנס בסך של 1,000 שקל והרחקה למשחק אחד לשני השחקנים.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר