אלון חרזי. זוכה להערכה רבה אצל יעקב שחר (צילום: נמרוד גליקמן)
אלון חרזי. זוכה להערכה רבה אצל יעקב שחר (צילום: נמרוד גליקמן)

חרזי, בוקולי, סאסי ואבוקרט מועמדים לנוער של מכבי

בשבוע הבא צפוי להתמנות מאמן חדש לקבוצת הנוער של מכבי חיפה במקומו של איתי מרדכי שמונה לעוזר מאמן בקבוצה הבוגרת

פורסם בתאריך: 14.12.17 09:14

בשבוע הבא צפוי להתמנות מאמן חדש לקבוצת הנוער של מכבי חיפה במקומו של איתי מרדכי, שמונה על ידי המנהל הטכני של מכבי מו אלאך לעוזר מאמן בקבוצה הבוגרת. אלאך התנגד לאפשרות שמרדכי ישמש בשני התפקידים במקביל, ולפיכך הוחלט כי יש למצוא לקבוצת הנוער מאמן חדש.

לפי גורמים במכבי יש ארבעה מועמדים עיקריים לתפקיד. הראשון שבהם הוא שחקן העבר אלון חרזי שחזר לאחרונה למועדון כמנהל החטיבה הצעירה של מחלקת הנוער. חרזי, שאחרי פרישתו שימש כסקאוט של מכבי ובהמשך אימן את הפועל עכו בליגת העל, זוכה להערכה רבה אצל נשיא מכבי יעקב שחר. אם חרזי יקבל את התפקיד ימונה מנהל חדש לחטיבה הצעירה.

המועמד השני הוא גוסטבו בוקולי – אחד מהזרים היותר טובים ששיחקו במכבי. הברזילאי קרוב מאוד לאלאך, ובמועדון מתלבטים אם להשאירו בתפקיד הסקאוט של הקבוצה הבוגרת או להעבירו לקבוצת הנוער.

 

 

המועמד השלישי הוא מאמן קבוצת נערים א’ ערן סאסי. מנהל המחלקה יניב כהן והמנהל המקצועי שלה שמוליק חנין מעריכים מאוד את עבודתו של סאסי, אך במועדון יש מי שסבורים כי עליו להשתפשף השנה בקבוצת הנערים ורק בעונה הבאה לעלות לנוער.

המועמד הרביעי הוא אברהם אבוקרט, מאמן קבוצת נערים ג’, אבוקרט כבר אימן בעבר את קבוצת הנוער וזכה איתה באליפויות. תומכיו מציינים שהוא מכיר היטב את רוב שחקני הקבוצה לאחר שאימן אותם בנערים, ואומרים שהחיבור שלו לשחקנים יוביל לפריחה מחודשת אחרי פתיחת עונה חלשה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר