אלון חרזי. "שמח לשוב הביתה למועדון שמסמל אותי יותר מכל" (צילום: נמרוד גליקמן)
אלון חרזי. "שמח לשוב הביתה למועדון שמסמל אותי יותר מכל" (צילום: נמרוד גליקמן)

חרזי מונה למנהל החטיבה הצעירה במחלקת הנוער של מכבי

במסגרת תפקידו החדש ינהל אלון חרזי מבחינה מקצועית את קבוצות הילדים והטרומים, כאשר הגדרת התפקיד היא פיתוח השחקנים הצעירים במחלקת הנוער של מכבי חיפה

פורסם בתאריך: 18.10.17 13:57

אלון חרזי מונה היום (רביעי) למנהל החטיבה הצעירה במחלקת הנוער של מכבי חיפה. עם מינויו חוזר חרזי למועדון שבו הוא שיחק במשך שנים ארוכות ושימש כסקאוט לאחר פרישתו. את תפקיד מנהל החטיבה הצעירה מילא בשנים האחרונות יוסי צרפתי. במסגרת תפקידו החדש ינהל חרזי מבחינה מקצועית את קבוצות הילדים והטרומים, כאשר הגדרת התפקיד היא פיתוח השחקנים הצעירים במחלקת הנוער.

חרזי, 46, הוא שיאן ההופעות בליגה של מכבי בכל הזמנים עם 721 הופעות. הוא שימש כקפן הקבוצה וזכה איתה ב-15 תארים, ובהם שמונה אליפויות ושלושה גביעי מדינה. חרזי היה שותף לשני הקמפיינים של הקבוצה בליגת האלופות בעונות 2003-2002 ו-2010-2009. עם פתיחתה של עונת 2010-2009 סיכם חרזי עם נשיא המועדון יעקב שחר על סיום דרכו כשחקן לאחר סיום משחקיה בליגת האלופות. ב-8 בדצמבר 2009 הוא נכנס כמחליף במחצית השנייה נגד בורדו בשלב הבתים של ליגת האלופות, ולאחר אותו משחק הוא חרזי פרש ממשחק פעיל ומונה לסקאוט במועדון.

 

 

מנכ"ל מכבי אסף בן דב אמר לאחר מינויו של חרזי: "אין לי ספק שהאישיות הטובה שלו וניסיונו יסייעו בטיפוח השחקנים הבאים של מכבי חיפה. אני שמח שעוד שחקן עבר מצטרף אלינו".

חרזי: "אני שמח לשוב הביתה למועדון שמסמל אותי יותר מכל, לעזור ולתרום מנסיוני לשחקנים הצעירים".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר