יואב כץ. מה זה כבר 300,000 שקל בשבילו? (צילום: צלמוס)
יואב כץ. מה זה כבר 300,000 שקל בשבילו? (צילום: צלמוס)

כך תפספס מחלקת הנוער של הפועל 300,000 שקל

הפועל חיפה לא נרשמה לפרויקט ליווי למחלקות נוער - מיזם של מינהלת הליגות ובית הנשיא אשר מזכה גם במענק כספי - ולא שלחה נציג ליום הדרכה בנושא

פורסם בתאריך: 8.12.17 10:11

מחלקת הנוער המקרטעת של הפועל חיפה הפסידה אפשרות לליווי צמוד של מנחים ואנשי מקצוע המתמחים בפיתוח מחלקות נוער, וזאת משום שהמועדון לא נרשם למיזם מיוחד של מינהלת הליגות בשיתוף עם בית הנשיא.

שני הגופים משתפים פעולה לאחרונה במגוון של נושאים, ובהם פיתוח מחלקות נוער. כל המועדונים בארץ המחזיקים מחלקות נוער קיבלו אפשרות להירשם למיזם, שבמסגרתו הן יזכו לליווי של מנחים, אך הפועל בחרה לא להירשם עד כה למיזם. יתרה מכך, המועדון לא שלח אף נציג מטעמו ליום הדרכה בנושא הכנה המסמכים והגשתם – מסמכים המאפשרים קבלת תמריצים כספיים ממינהלת הליגות לפי קריטריונים שונים, ובהם רמת השתתפות בפעילויות שיוזמת המינהלת בשיתוף עם בית הנשיא. לפי גורמים במינהלת, השתתפות במיזם עשויה להכניס לקופות המועדונים סכומי כסף גדולים הנעים בין 300,000 שקל ל-500,000 שקל.

 

 

 

בניגוד לפעילויות של מינהלת ליגת העל, המחייבת את 14 קבוצות הליגה לשלוח נציג לימי הדרכה בנושאים שונים, מינהלת הליגות אינה מחייבת מועדונים להשתתף בפעילויות מעין אלה, אך במינהלת ציפו שהפועל בכל זאת תשלח נציג ותשתתף בפרויקט.

למרות זאת, במינהלת ובבית הנשיא מצפים מהפועל להירשם בכל זאת לפעילות. “יש להפועל ולמועדונים אחרים עוד זמן קצר בלבד להגשת המסמכים”, הסביר גורם בבית הנשיא “נכון שהם לא שלחו נציג ליום ההדרכה, אך אנו מקווים שהם ייקחו חלק בפרויקט וגם ייהנו מהכסף המובטח למשתתפים בו”.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר