שלומי פרץ ואמיל יוסיפוב. יחזקו את קבוצת הנוער? (צילומים: דף הפייסבוק של עירוני נשר)
שלומי פרץ ואמיל יוסיפוב. יחזקו את קבוצת הנוער? (צילומים: דף הפייסבוק של עירוני נשר)

בית הדין העליון של ההתאחדות קבע: משחק חוזר

בית הדין קיבל את ערעורה של הפועל חיפה על ההפסד הטכני שהיא ספגה מול עירוני נשר במחזור הראשון של הליגה הלאומית לנוער וקבע משחק חוזר בין הקבוצות. ההתאחדות ונשר שוקלות לערער

פורסם בתאריך: 26.10.17 17:55

בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל קיבל את ערעורה של הפועל חיפה על ההפסד הטכני שהיא ספגה מול עירוני נשר וקבע משחק חוזר בין הקבוצות. תובע ההתאחדות שוקל לערער על ההחלטה ולבקש להשאיר את ההפסד הטכני על כנו, ואם הוא לא יעשה כן מתכוונת עירוני נשר להגיש ערעור בעצמה.

“אם אכן ייפסק משחק חוזר זה יהיה תקדים מסוכן מאוד”, אמר השבוע גורם בנשר, “איך קבוצה ששיתפה שחקן שלא כחוק לא תפסיד טכני? אנחנו יודעים שגם בהתאחדות לא אהבו את החלטת הדיינים של בית הדין העליון, ואנחנו מקווים מאוד שהיא תערער ושהפסיקה תשונה”.

 

 

כזכור, במחזור הראשון של הליגה הלאומית לנוער ניצחה הפועל את נשר בתוצאה 0:1, אך לאחר המשחק התברר כי האדומים שיתפו את אליאב רוימי ואת ליאור ברקוביץ’ שלכאורה לא נרשמו כדין כחריגי גיל – דבר שהפך אותם לשחקנים בוגרים ששיחקו בקבוצת הנוער. בהפועל טענו שהרישום בוצע כדין באתר האינטרנט של ההתאחדות לכדורגל אך הם לא ידעו כי נדרש מהם להעביר רישום שחקנים חריגי גיל גם בפקס.

בשלב זה, כאשר הניצחון הטכני שלה עדיין לא בוטל, ניצבת נשר במקום השני בטבלה עם 12 נקודות מחמישה משחקים – מרחק של נקודה אחת מהמוליכה בית”ר טברוק. אם הקבוצה תתמודד על העלייה לליגת העל, לראשונה בתולדותיה, צפויים ראשי המועדון שלומי פרץ ואמיל יוסיפוב לחזק אותה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר