נעמה גזית. “הגלישה בדגם ביק 8.5 מתבצעת בטכניקה שונה מאשר בדגם RSX שאני רגילה אליו” (צילום: שרון גזית)
נעמה גזית. “הגלישה בדגם ביק 8.5 מתבצעת בטכניקה שונה מאשר בדגם RSX שאני רגילה אליו” (צילום: שרון גזית)

נעמה גזית השיגה מקום לישראל באולימפיאדת הנוער 2018

הגולשת ממועדון השיט מכבי חיפה זכתה במקום הרביעי באליפות העולם לנוער שנערכה בצרפת. כעת היא תתחרה עם הגולשות הישראליות האחרות על הזכות לייצג את ישראל בבואנוס איירס

פורסם בתאריך: 27.7.17 18:00

הגולשת נעמה גזית ממועדון השיט מכבי חיפה השיגה עבור ישראל את הקריטריון להשתתפות של גולשת אחת באולימפיאדת הנוער 2018 שתיערך בבואנוס איירס, ארגנטינה. גזית סיימה במקום הרביעי באליפות העולם לנוער בדגם ביק 8.5 שהתקיימה בצרפת ופספסה במעט את המקום על הפודיום, אך הבטיחה השתתפות ישראלית באולימפיאדת הנוער, בתקווה להיות זו שתשתתף בה.

באליפות השתתפו 50 גולשות, והדגם שבו התחרתה גזית אינו מוכר לה, והפעם הראשונה שהיא התאמנה בו היתה בצרפת במסגרת ההכנות לאליפות. נציגות המדינות שסיימו בששת המקומות הראשונים באליפות העולם הבטיחו את ההשתתפות של ארצן באולימפיאדה. יצוין כי גזית עוד תצטרך להתחרות עם הגולשות הישראליות האחרות על הזכות לייצג את ישראל במשחקים האולימפיים.

“התחרות היתה מאתגרת מאוד, בעיקר בגלל השימוש בדגם לא מוכר”, אמרה גזית בשיחה עם “כלבו”, “הגלישה בדגם ביק 8.5 מתבצעת בטכניקה שונה מאשר בדגם RSX שאני רגילה אליו. האליפות התקיימה בתנאים שונים, ולמרות הקושי ההתחלתי הובלתי בכמה שיוטים ואני מרוצה מהתוצאות. הניקוד היה צמוד, אבל אחרי שני שיוטים לא מוצלחים ביום האחרון פספסתי את המקום בפודיום. אני מודה למאמן אלון סופר שליווה אותי ותמך בי לאורך כל התחרות, למאמנים המדהימים שלי אלכס ספרב וירדן ארק ולמועדון השיט מכבי חיפה”.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר