שלומי פרץ ואמיל יוסיפוב. חוששים שהמהלך יידחה בעונה נוספת (צילומים: דף הפייסבוק של עירוני נשר)
שלומי פרץ ואמיל יוסיפוב. חוששים שהמהלך יידחה בעונה נוספת (צילומים: דף הפייסבוק של עירוני נשר)

עירוני נשר תגיש בקשה לדיון דחוף במיזוג הנוער עם הבוגרים

תהליך המיזוג כבר החל, אך בשל פגרת בתי המשפט עדיין לא התקבל האישור הפורמלי. המשמעות: ההקצבות של מחלקת הנוער לא יכולות להיכנס לקופת המועדון, ושחקני קבוצת הנוער לא יכולים לשחק במקביל בקבוצה הבוגרת

פורסם בתאריך: 19.8.17 11:00

עירוני נשר תגיש לבית המשפט המחוזי בקשה לדיון דחוף בנושא מיזוג הקבוצה הבוגרת עם מחלקת הנוער, וזאת למרות שבתי המשפט נמצאים בפגרה.

כזכור, ראשי עירוני נשר שלומי פרץ ואמיל יוסיפוב מנהלים את מחלקת הנוער מאז שאייל ברקוביץ' עזב את המועדון, אך המחלקה עדיין רשומה בהתאחדות לכדורגל תחת השם מ.ס נשר. משמעות הדבר היא שההקצבות של מחלקת הנוער לא יכולות להיכנס לקופת המועדון, וששחקני קבוצת הנוער לא יכולים לשחק במקביל גם בקבוצה הבוגרת. תהליך המיזוג כבר החל, וכעת נותר לקבל רק את האישור הפורמלי של בית המשפט. בשל פגרת בתי המשפט האישור עדיין לא התקבל, ובלעדיו ההתאחדות אינה רשאית למזג את מחלקת הנוער עם הקבוצה הבוגרת. בנשר חוששים ממצב שבו ההתאחדות תודיע על פקיעת המועד לרישום שני הגופים תחת גוף אחד – דבר שידחה את המהלך בעונה נוספת.

במועדון רוצים לקדם כמה משחקני קבוצת הנוער ולשלבם בסגל של הקבוצה הבוגרת, אך בשלב זה הדבר הוא בלתי אפשרי.

"מדובר בהליך פורמלי בלבד, ואנחנו מקווים שהוא יסתיים במהרה", אמרו השבוע במועדון, "רשם העמותות כבר אישר את המיזוג, כך שדבר לא מונע מבית המשפט לתת את החותמת הרשמית".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר