עלי כנעאנה. הנציג הראשון של נשר בנבחרת ישראל (צילום: עירוני נשר)
עלי כנעאנה. הנציג הראשון של נשר בנבחרת ישראל (צילום: עירוני נשר)

היסטוריה: שחקן של עירוני נשר זומן לנבחרת הצעירה

מאמן הנבחרת מרקו בלבול זימן את החלוץ עלי כנעאנה לסגל לקראת המשך הקמפיין של מוקדמות יורו 2019 לנבחרות צעירות. וגם: אייל לחמן הוא המועמד המוביל לקבוצה הבוגרת מהליגה הלאומית

פורסם בתאריך: 30.11.17 11:39

היסטוריה בעירוני נשר: לראשונה בתולדות המועדון זומן שחקן שלו לסגל הנבחרת הצעירה של ישראל, וזאת לאחר שמאמן הנבחרת מרקו בלבול זימן את החלוץ עלי כנעאנה לסגל לקראת המשך הקמפיין של מוקדמות יורו 2019 לנבחרות צעירות.

קבוצת הנוער עשויה לעבור זעזוע אם מאמן הקבוצה חיים פינטו ימונה לתפקיד מאמן הקבוצה הבוגרת של המועדון. מאז פיטוריו של צחי טיאר משמש פינטו כמאמן הזמני. שחקנים הנוער, שמחוברים מאוד לפינטו, עוקבים בדאגה אחר המתרחש בעניין מינוי מאמן לקבוצה הבוגרת, כאשר מצד אחד הם מעוניינים בקידומו אך מצד שני הם רוצים שפינטו יישאר איתם.

 

 

ראשי המועדון שלומי פרץ ואמיל יוסיפוב הבהירו כי הם לא ייתנו יד לפגיעה בקבוצת הנוער, וגם אם פינטו ימונה למאמן הקבוצה הבוגרת ייעשה הדבר רק לאחר שיימצא לנוער מאמן ברמה גבוהה. עם זאת, המועמד המוביל לתפקיד הוא אייל לחמן. בנשר אומרים כי במצב שנוצר זקוקה הקבוצה למאמן שיחדיר בשחקנים רוח לחימה ויצליח להשאיר אותה בליגה.

“עוד אין החלטה אם למנות מאמן מבחוץ או להישאר עם פינטו”, אמר השבוע ל”כלבו” גורם במועדון, “יש כמה מועמדים, ולחמן הוא אחד מהם”.

 

אייל לחמן. דרושה רוח לחימה (צילום: ניר קידר)

אייל לחמן. דרושה רוח לחימה (צילום: ניר קידר)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר