דוד קינן. אלוף ישראל בקפיצה לרוחק לקדטים (צילום: פרדי גולדשטיין)
דוד קינן. אלוף ישראל בקפיצה לרוחק לקדטים (צילום: פרדי גולדשטיין)

25 מדליות לאתלטי מכבי חיפה באליפות ישראל

אריאל אטיאס ודניאל פולסטר זכו בשש מדליות כל אחד באליפות ישראל לנוער (עד גיל 20) ולקדטים (עד גיל 18). עוד בלטו: סיון אורבך בלטה עם שתי מדליות זהב ודוד קינן עם אחת

פורסם בתאריך: 18.6.17 07:37

אתלטי מכבי חיפה חזרו מאליפות ישראל לנוער (עד גיל 20) ולקדטים (עד גיל 18) עם לא פחות מ־25 מדליות. האליפות התקיימה באיצטדיון האתלטיקה בהדר יוסף, ובשורות מכבי בלטו אריאל אטיאס ודניאל פולסטר, חניכיו של המאמן דני וולפברג, עם שש מדליות כל אחד.

אתלטים נוספים שבלטו בתחרות הם סיון אורבך שזכתה במקום הראשון בריצות ל־400 ול־800 מטר, דוד קינן שהוכתר לאלוף ישראל בקפיצה לרוחק לקדטים, שיר כלפון שזכתה במדליית הכסף לקדטיות בריצה ל־400 מטר, עידו עירן שזכה במקום השני בקפיצה משולשת לקדטים, ואביחי מזרחי שעמד איתו על הפודיום כזוכה במדליית הארד.

וולברג: “התחרות הזאת היא גולת הכותרת עבור רוב האתלטים בגילאי הנוער והקדטים. מחלקת האתלטיקה יוצגה בכבוד רב על ידי האתלטים שמתאמנים ומשקיעים במשך כל השנה. לצד 25 המדליות היו אתלטים רבים ששיפרו את שיאיהם האישיים. מגיעה מילה טובה לראשי המחלקה על התמיכה ועל העידוד, ולמאמנים שמשקיעים לילות כימים לטובת ההצלחה של הספורטאים ושל האגודה”.

מנהל מחלקת האתלטיקה של מכבי פרדי גולדשטיין: “ההישגים המרשימים הם פרי של התמדה ועבודה קשה. כל הכבוד לאתלטים ולמאמנים על ההצלחות ועל המדליות שמביאות כבוד לאגודה ולעיר חיפה”.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר