חנות הטבע אניס במרכז חורב בחיפה
חנות הטבע אניס במרכז חורב בחיפה

בשעה טובה: רשת חנויות הטבע אניס פתחה סניף ראשון בחיפה

הרשת שהוקמה בשנת 1994 בירושלים פתחה סניף במרכז חורב במטרה לקרב כמה שיותר אנשים לעולם הבריאות והטבע באמצעות הצעת אלטרנטיבות תזונתיות בזכות מגוון ענק של מוצרי מזון טבעיים ואורגניים

פורסם בתאריך: 30.11.17 09:31

בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה משמעותית במודעות לסגנון חיים בריא. איש העסקים נועם ברמן, זכיין ושותף ברשת ארומה ישראל שקורות חייו עמוסים בתפקידי מפתח בעולם השיווק, חבר לאיש העסקים החיפאי מיקי יוחנן, שהיה הבעלים של לא מעט בתי קפה ומסעדות מוכרות, וביחד פתחו השניים במרכז חורב את הסניף ראשון של רשת אניס בחיפה.

הרשת הוקמה בשנת 1994 בירושלים במטרה להביא את בשורת הטבע והבריאות לעם היושב בציון, ולחנות הראשונה של אניס בצפון יש יעד זהה – לקרב כמה שיותר אנשים לעולם הבריאות והטבע באמצעות הצעת אלטרנטיבות תזונתיות בזכות מגוון ענק של מוצרי מזון טבעיים ואורגניים. בחנות החדשה ניתן למצוא תוספי תזונה של החברות המובילות, מוצרי קוסמטיקה טבעית ואורגנית, מוצרי ניקיון והיגיינה אקולוגיים ועוד.

 

הסניף הראשון של רשת אניס בחיפה

הסניף הראשון של רשת אניס בחיפה

 

 

כבר בהצצה הראשונה בחנות ברור שברמן ויוחנן משקיעים רבות בעיצוב, באווירה ובהכשרה המקצועית של הצוות המקצועי, שכולל נטורופטים אשר מעניקים ייעוץ והכוונה לבאי החנות בנושאי בריאות ותזונה. השניים מציינים כי המוטו שלהם הוא "איכות ומקצועיות ללא תחרות", ובאניס זו בהחלט לא רק סיסמה. ברמן ויוחנן מתחייבים לבקרת איכות של הרשת באופן קבוע, לבחירת מוצרים איכותיים וטבעיים אשר שווים לכל כיס, ולא פחות חשוב – לדאוג לחוויית בילוי בחנות נעימה ומעוצבת. רק שתהיו בריאים.

 

אניס - רשת חנויות טבע

אניס – רשת חנויות טבע

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר