אגם רודברג, דדי שוורצברג ואורנה אלביץ' בפתיחת החנות של aDika בקריון
אגם רודברג, דדי שוורצברג ואורנה אלביץ' בפתיחת החנות של aDika בקריון

הקונים הסתערו על החנות החדשה של aDika בקריון (וידאו)

מאות לקוחות צבאו על דלתות הסניף החדש של מותג האופנה. האטרקציה: הדוגמנית והשחקנית אגם רודברג, שמשמשת כפרזנטורית של החברה, נאותה להצטלם עם כל אחת ואחד מהמבקרים

פורסם בתאריך: 11.12.17 13:08

מאות לקוחות צבאו אתמול (ראשון) על דלתות הסניף החדש של מותג האופנה aDika שנפתחה בקריון בקרית ביאליק. לחברה, שנחשבת כמחוללת מהפכה באופנה הישראלית, זהו סניף שני בארץ אחרי סניף הדגל בדיזינגוף סנטר בתל אביב. אמנם בעבר היתה חנות פופ אפ של המותג בגרנד קניון בחיפה אבל היא נסגרה מזמן, ולכן הבשורה על פתיחת הסניף בקריון עוררה התעניינות בקרב פאשניסטיות צעירות שהמתינו בקוצר רוח לפתיחת הדלתות.

 

החנות החדשה של aDika

החנות החדשה של aDika

 

 

המוזמנים, שנכנסו מבעוד מועד והתרשמו מהקולקציה בזמן שהקהל הרב חיכה בחוץ, נהנו מבופה ומוואוצ'ר מפנק, ולאחר טקס גזירת הסרט – שנערך בנוכחותם של מנכ"ל aDika דדי שוורצברג, המשנה למנכ"ל אורנה אלוביץ', מנכ"ל הקריון גיא קרן ויו"ר חברת גולף אפי רוזנהויז – החלה ההסתערות. עניין רב במיוחד עוררה הדוגמנית והשחקנית אגם רודברג, שמשמשת כפרזנטורית של החברה, שנאותה להצטלם עם כל אחת ואחד מהמבקרים בחנות.

ולמי שנבצר ממנו להגיע לאירוע – אין צורך להתאכזב. לרגל חגיגות פתיחת החנות החדשה תינתן במשך כל חודש דצמבר הנחה של עשרה אחוזים על כל קנייה גם לכם.

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר