לינגוויני פרוטי די מארה (צילום: ג'ני נימן)
לינגוויני פרוטי די מארה (צילום: ג'ני נימן)

צפו: השף פריד נאסר פתח את Tavolino בסיטי סנטר

אחרי 17 שנה בעסקי האוכל הגשים השף פריד נאסר חלום ופתח מסעדה משלו. בתפריט: מגוון גדול של מנות ראשונות, פוקאצ'ות, ברוסקטות, פיצות ופסטות

פורסם בתאריך: 8.5.17 11:47

מסעדת Tavolino, על טהרת המטבח האיטלקי, בראשותו של השף פריד נאסר ערכה אתמול (ראשון) השקה לעיתונאים בקניון הסיטי סנטר בחיפה. לפני 17 שנה, בהיותו בן 30, מימש נאסר את אהבת הילדות שלו והחל לעבוד במסעדות. כעת, לאחר שפתח מסעדה משלו, הוא מגשים חלום. "כשאתה עובד אצל מישהו אתה מוגבל מבחינת הליין, מבחינת הציפיות ואפילו מבניית התפריט, כי המילה האחרונה שייכת תמיד לבעלים", הוא אומר, "באוכל אתה משקיע את הנשמה ואת הלב ואתה רוצה לקבל הכרה. קשה מאוד רק לתת ולא לקבל כי אז אתה מפסיק ליהנות. הבנתי שאני צריך מקום משלי וחזרתי למקום שאהבתי ושפעם היתה בו מסעדת איזבלה".

בהשקה אתמול הוגשו אל השולחן שעוצב כשולחן אבירים מגוון של מנות ראשונות כמו קרפצ'יו עגל וקרפצ'יו חציל מלווים בפוקצ'ות הנאפות במקום; ברוסקטות בסגנון אלפורמג'יו עם קרעי מוצרלה וגבינה כחולה, בסגנון ארטישוק כבוש ופלפל קלוי על פסטו ובסגנון בולונז; פיצות שנאפות בתנור לבנים ובהן מרגריטה, פרוטי די מארה (פירות ים) ובולונז; סלט קפרזה עם עגבניות, בזיליקום ומוצרלה וסלט קיסר; ופסטות כמו חונקי כמרים בולונז, לינגוויני פונגי (שמנת פטריות) ופפרדלה קרבונרה (אווז מעושן, אספרגוס וביצה עלומה ברוטב שמנת).

בין העיתונאים שהגיעו לטעום היו אלירן טל, צילה לייפר, יפה גביש, הילה מלמד, ורד לרנר, יורם מרק רייך, דינה רפאל, ליאור מרום גולדברג, ניר אהרוני, רונית קיטאי, עליזה הופמן, שרה איקו ומירית מוזס, וגם אשת החברה אימאן בסטוני. את ההשקה הפיקה מנהלת יחסי הציבור של הסיטי סנטר Outlet חגית הורנשטיין.

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר