יונה יהב ויעקב שחר. הערכה הדדית? (צילום: צלמוס)
יונה יהב ויעקב שחר. הערכה הדדית? (צילום: צלמוס)

יונה יהב ויענקל'ה שחר בדרך לסולחה?

שחר קיבל פרס על מפעל חיים מטעם מינהלת הליגות לכדורגל. ראש העיר פרגן מעמוד הפייסבוק שלו וכתב "גאווה גדולה". סוף לעוינות ותחילתה המחודשת של ידידות מופלאה?

פורסם בתאריך: 20.10.17 09:04

היחסים בין ראש העיר חיפה יונה יהב לנשיא מכבי חיפה יעקב שחר כבר מזמן לא ממש דבש בגלל הסאגה של אי העברת משרדי המועדון לאיצטדיון העירוני ופתיחתם במתחם שער הכרמל בטירת כרמל. אתמול (חמישי) קיבל שחר פרס מפעל חיים מטעם מינהלת הליגות לכדורגל בכנס ארגון הליגות האירופיות שבו נכח גם נשיא המדינה ראובן ריבלין. דני נישליס העלה פוסט בנדון שבו הוא מפרגן לשחר: "גאווה גדולה למכבי חיפה, גאווה גדולה לעיר חיפה". אם הייתם יורדים מטה לתגובות הייתם יכולים לראות תגובה מדף הפייסבוק של יהב שבה נכתב: "גאווה גדולה". סנובה תוהה אם מדובר במהלך שנועד להוביל לסולחה היסטורית או שמא זו בסך הכל טעות של מי שמתפעלים את הדף של הראיס.

ערן מיכאל, עוזרו של ראש העיר, יונה עם עלה של זית?

"מדובר בתגובה של ראש העיר ובהערכה אמיתית שהוא רוחש לשחר על פעילות רבת שנים בתחום הספורט והנוער ועל כך שהוא הציב את חיפה על המפה, גם בארץ וגם באירופה. אין שום משבר, וההערכה לשחר תמיד היתה".

דודו בזק, דובר מכבי חיפה, הכלו המים?

"למרות חילוקי הדעות יש כבוד הדדי גדול מאוד בין מכבי חיפה לעיריית חיפה. לצד הדעות החלוקות בכמה נושאים תמיד יש ערוץ ישיר ותקשורת ישירה, ובסופו של יום יש אינטרס משותף. אני חושב שהגיע הזמן ששיתוף הפעולה יהיה צמוד יותר".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר