אלף. funroom בגלריה שבקומה השנייה
אלף. funroom בגלריה שבקומה השנייה

שנות ה-80 העדכניות: בואו לפגוש את Alf

על חורבות הפאב ג'ק והאפונים הקימו דובי שיפמן, רון אלגזי ואחיינו אור אלגזי פאב-מסעדה על טהרת המטבח הטבעוני. השוס: המקום יהיה פתוח עד השעות הקטנות של הלילה

פורסם בתאריך: 8.2.18 18:45

עוד פאב-מסעדה חדש נפתח בעיר התחתית בחיפה. הכירו את אלף (Alf), שהוקם על חורבות הפאב ג'ק והאפונים. אבל אל תתנו לשם וללוגו להטעות אתכם – למרות שהוא נקרא על שם סדרת הקאלט משנות ה-80 הוא מבטיח להישאר עדכני, ולשם כך מביאים לכם הבעלים דובי שיפמן (לשעבר הבעלים של המקום של דובי ברחוב מסדה), רון אלגזי ואחיינו אור אלגזי מטבח טבעוני (קבב ושווארמה טבעוניים למשל – כן, יש דבר כזה), תערוכות מתחלפות, ליינים משתנים של מוזיקה, וההיילייט – funroom בגלריה שבקומה השנייה ובו תוכלו לצפות בסרטים, לשחק משחקים ולהתעסק בגאדג'טים. בינתיים המקום פתוח להרצה בערבים בלבד, אבל מה-18 בפברואר הוא יפתח שעריו ב-11:00 בבוקר ויהיה פתוח עד עלות השחר למחרת.

 

 

רון אלגזי, חיות לילה?

"הקונספט הוא גמיש מאוד ונועד לתת מענה למה שחסר פה – גם בעיר התחתית וגם בחיפה – שזה בר שיהיה פתוח עד השעות הקטנות של הלילה. הוא לא ייסגר ב-2:00 בלילה אלא ב-6:00-5:00 בבוקר. כבליין מעולם לא קיבלתי מענה לשעות הבוקר המוקדמות. אנחנו שמים דגש גם על אמנות, וניתן במה לתערוכות מתחלפות בכל תחום אפשרי. את הגלריה ייעדנו ל-funroom שיפתיע בכל פעם מחדש. בגלל שאנחנו חיים בעולם שמשתנה כל הזמן לא נתעקש על קונספט. הדבר היחיד שכן נתעקש עליו הוא נושא הטבעונות".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. דני

    נשבר הלב. לשמוע שג'ק והאפונים סגרו, ובמקומם נפתחה מסעדה טבעונית….
    עכשיו השולחנות שעוד זוכרים את נקניקיות השינקן בסיסיות ידעו רק חסות ממולאות בחסות. אין עוד בירות, אין עוד כריכי שחיתות, ואפילו הכרוב הבייתי, גורש מביתו…
    אין לי מילים לתאר את הצער הגדול שפקד אותי בקריאת הידיעה:(

  2. עמי

    היינו.. מקום עם אווירה מדהימה. חרא של אוכל.. המקום לא יחזיק מעמד אם לא ישפר את האוכל. אפילו את הציפס הצליחו לדפוק וזה כמעט בלתי אפשרי. כם תפריט טוב המקום יהיה להיט.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר