אנדריי טאקי פרנקל. ג'ין וטוניק מהחבית
אנדריי טאקי פרנקל. ג'ין וטוניק מהחבית

יש לכם שם לבר יין וקוקטיילים בעיר התחתית?

אנדריי "טאקי" פרנקל ורומן גרוביץ' שילבו את הידע שלהם באלכוהול (פרנקל) וביין (גרוביץ') כדי להקים בר יין וקוקטיילים. הדבר היחיד שחסר להם זה שם, וכאן אתם נכנסים לתמונה

פורסם בתאריך: 17.8.17 09:49

פאב חדש מגיע לעיר התחתית בניצוחם של אנדריי "טאקי" פרנקל ורומן גרוביץ'. את פרנקל אתם מכירים בוודאי כמי שעמד מאחורי ברים רבים בחיפה, ובהם הדיוק, הפרנג'ליקו, הווספר והאורבן, והרזומה שלו כולל ניסיון של תשע שנים כברמן בארץ ובחו"ל, כמנהל ברים וכיועץ לענייני קוקטיילים בחברת SIX O'CLOCK. את גרוביץ' הוא הכיר כלקוח קבוע בפאבים בחיפה כאשר, והשניים מצאו שפה משותפת. הם שילבו את הידע של פרנקל באלכוהול ואת זה של גרוביץ' ביין כסומלייה מוסמך, והחליטו על קונספט ייחודי של בר יין וקוקטיילים.

הבר צפוי להיפתח תוך חודש וחצי ברחוב כיאט 1 (מאחורי הסינקופה), ומלבד יין וקוקטיילים הוא יציע מטבח פס קר עם נשנושים שיתאימו לאלכוהול (בדגש על נקניקים וגבינות איכותיים). קהל היעד צפוי להיות בוגר יותר מזה שמאפיין את הפאבים בעיר התחתית, כאשר אחת מהמטרות של פרנקל וגרוביץ' היא ללמד את הקהל החיפאי על אלכוהול באמצעות סדנאות קוקטיילים, הדרכות יין והסברים מפורטים לכל דורש.

בין הרעיונות החדשניים והמסקרנים של המקום ניתן יהיה להשיג בו ג'ין וטוניק מהחבית למזיגה (כן, יש דבר כזה), קוקטיילים מולקולריים מדליקים ומכונה הפוקקת את בקבוקי היין בצורה כזו שניתן יהיה להזמין כוס יין או לטעום מכל אחד מסוגי היין בפאב (ויהיו יותר מ-100 כאלה) בלי להתחייב לבקבוק שלם.

שם לפאב החדש עדיין אין, ואתם מוזמנים להציע את רעיונותיכם בתגובות. יאללה, פרנקל וגרוביץ' מחכים.

 

רומן גרוביץ'. כל מה שרציתם לדעת על יין

רומן גרוביץ'. כל מה שרציתם לדעת על יין

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר