הלופט 124. יוני לם: "אנחנו דואגים להתעדכן בכל הטרנדים החדשים" (צילום: גוגי גולזמן)
הלופט 124. יוני לם: "אנחנו דואגים להתעדכן בכל הטרנדים החדשים" (צילום: גוגי גולזמן)

הלופט חוגג יום הולדת 8, וליוני לם יש תובנות חדשות

ביום שישי יחגגו הבעלים יוני לם, יועד לוי, גדי פטל ואיגור גורדצקי יום הולדת למועדון. על המוזיקה ינצחו די.ג'יי איתי גלו ודי.ג'יי אסף עמוס, בכניסה תחכה לכם עמדת בר, יחולקו מתנות ממותגות והמקום יעוצב בתפאורה של מתנה גדולה

פורסם בתאריך: 6.12.17 10:53

לפני שמונה שנים נפתחו לראשונה שעריו של מועדון הלופט 124 במרכז הכרמל בחיפה. היו אלה ימים שבהם היצע המועדונים בעיר היה רב ומגוון יותר, הרבה לפני שתרבות הבילוי בחיפה הפסידה את הבכורה לקריות, אבל הלופט נותר כסלע איתן גם כאשר שיפוץ מרכז הכרמל גורם לעסקים אחרים באזור להיסגר.

וכך, ביום שישי יחגגו הבעלים יוני לם, יועד לוי, גדי פטל ואיגור גורדצקי יום הולדת למועדון, כאשר על המוזיקה ינצחו די.ג'יי איתי גלו (האיש שתקלט בחתונה של בר רפאלי) שיתקלט מיינסטרים ודי.ג'יי אסף עמוס שינגן מוזיקה שחורה והיפ הופ. בכניסה תחכה לכם עמדת בר, יחולקו מתנות ממותגות כמו מצתים ופותחנים, ואם עדיין לא תקלטו שמדובר במסיבת יום הולדת זה יקרה כאשר תיכנסו למועדון שיעוצב בתפאורה של מתנה גדולה. הכניסה, כמו תמיד, לבני 27+.

 

 

 

לם, אחרי שמונה שנים יש תובנות חדשות?

"כן, הקהל נעשה בוגר יותר כי החיילים והצעירים עברו לאזור הקריות, ואנחנו נשארנו עם קהל הסטודנטים. הקהל נעשה גם מתוחכם יותר, ונושא שמירת שולחנות נכנס לאופנה. כשפתחנו לא היה דבר כזה".

ומה באשר לשינויים שעוברים מרכז הכרמל והציר? אתם מרגישים בירידה במספר הבליינים?

"לא, אבל אנחנו מרגישים שיש פחות סטודנטים בליינים בחיפה. בעבר היו יותר. הסיבה לכך נעוצה בכך שסטודנטים עוזבים את העיר ועוברים למרכז. אבל השירות שלנו לא נפגע ואנחנו מקפידים לעבוד עם קהל איכותי שבא לבלות וליהנות, ודואגים להתעדכן בכל הטרנדים החדשים".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר