הרחבה החיצונית של הדוברין והווספר. חד"פ בלילות שישי (צילום: אנדריי דבייקין)
הרחבה החיצונית של הדוברין והווספר. חד"פ בלילות שישי (צילום: אנדריי דבייקין)

מיכאל נודל מדוברין נגד הרשויות. הסיבה: כוסות פלסטיק

העירייה חייבה את בעלי הברים במתחם השוק התורכי להגיש את המשקאות ברחבות החיצוניות בכוסות פלסטיק בלבד בזמן ההופעות של "לילות חמישי בעירתחתית". על הבעלים של הדוברין והווספר זה לחלוטין לא מקובל

פורסם בתאריך: 30.7.17 10:40

מיכאל נודל, הבעלים של הברים דוברין 7 ווספר, העלה לפייסבוק פוסט זועם שקורא ללקוחותיו להגיע למקום בימי חמישי רק לאחר השעה 22:30 בלילה. הסיבה: לדבריו, עיריית חיפה חייבה לאחרונה את בעלי הברים במתחם השוק התורכי להגיש את המשקאות לשולחנות ברחבות החיצוניות בכוסות פלסטיק בלבד בלילות חמישי, בזמן ההופעות שמתקיימות במסגרת "לילות חמישי בעירתחתית". יצוין שהעירייה פועלת על פי דרישת המשטרה.

בחלק ניכר מהברים במתחם ההוראה הזאת פחות מפריעה, אבל לנודל, שבבעלותו בר קוקטיילים מצליח במיוחד, כזה שמתגאה במרכיבים יוקרתיים ובעיקר בכוסות ייחודיות ומרשימות, העניין מפריע מאוד. לכן הוא פנה אל לבם של הבליינים באזור וביקש מהם להגיע רק לאחר סיום ההופעות (המיותרות, לטענתו) כדי שהוא לא יצטרך להגיש להם וויסקי משובח או קוקטיילים מיוחדים בכוסות פלסטיק שלטענתו יוזילו את כל העניין.

המוני לייקים ותגובות זועמות סומנו ונכתבו על ידי הלקוחות הקבועים והמזדמנים שנרתמו למאבקו של נודל והבטיחו כי לא יתנו יד למהלך "השטותי והמיותר".

מהעירייה נמסר בתגובה כי "מדובר בדרישת המשטרה מאז ומתמיד בכל אירוע הטעון רישוי שלה. כך היה בכל השנים וכך גם באירועי לילות חמישי בעיר התחתית".

אז איך זה יסתיים? אנחנו מבטיחים לעדכן.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר