סטופ מרקט קסטרא. טעימות יין מיקבים מהארץ ומרחבי העולם
סטופמרקט קסטרא.

אל תחמיצו: פסטיבל היין בסטופ מרקט קסטרא

הפסטיבל ייערך ביום שישי בשעות 17:00-11:00, והייננים המקצועיים של סטופ מרקט יחכו לכם, יציעו ייעוץ מקצועי וימזגו מהבקבוקים השונים. רק אל תשכחו לשריין נהג תורן

פורסם בתאריך: 21.11.17 17:39

פסטיבל היין המסורתי של רשת סטופ מרקט חוזר לסניף קסטרא בחיפה. הפסטיבל ייערך ביום שישי בשעות 17:00-11:00, ואנחנו ממליצים לכם מאוד לשריין נהג תורן בדרך הביתה.

בכניסה לסניף יקבלו את פניכם הרכב של שתי כנרות וסקסופוניסט כדי ללוות את הקניות במוזיקה, ועד מהרה תגלו שהמוזיקה היא רק הרקע לחגיגה האמיתית. באי הפסטיבל ייהנו מדוכנים של טעימות יין מיקבים רבים וטובים מהארץ ומרחבי העולם. זוהי ההזדמנות שלכם למצוא את היין ההוא שחבר סיפר לכם עליו, את היין שאתם לא בטוחים אפילו איך מבטאים נכון את שמו, ואת היין מהמהדורה המיוחדת ששמעתם שיצאה רק לאחרונה.

 

הרכב של שתי כנרות וסקסופוניסט. הרקע לחגיגה האמיתית

הרכב של שתי כנרות וסקסופוניסט. הרקע לחגיגה האמיתית

 

 

הייננים המקצועיים של סטופ מרקט יחכו לכם, יציעו ייעוץ מקצועי וימזגו מהבקבוקים השונים, ובין לגימה ללגימה תוכלו לנשנש מהכיבוד שיחכה ליד הבקבוקים, כדי שהכל יחליק טוב יותר בגרון.

הפסטיבל מציע מבצעים מיוחדים על כל היינות, ונוסף על כך כל מי שיקנה שישה בקבוקים ויותר ייהנה מיינות ללא מע"מ. אז ניפגש ביום שישי ונרים כוסית לחיים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר