הבראון. עשרות כבר נרשמו לתחרות
הבראון. עשרות כבר נרשמו לתחרות

שליש בירה בפחות מ-1.3 שניות – ושיא גינס יהיה שלכם

במסגרת חגיגות האוקטוברפסט בפאב הבראון תתקיים הערב תחרות שתיית 1/3 הבירה המהירה בעולם. שלושת השתיינים המהירים ביותר יזכו במארז מפנק מתנת המותג ויינשטפן, ואולי אחד מהם אף יזכה להיכנס לספר השיאים של גינס

פורסם בתאריך: 17.10.17 15:05

בשנת 1977 קבע סטיבן פטרוסינו את השיא העולמי בשתיית 1/3 ליטר בירה – 1.3 שניות – ומאז ועד היום מופיע השיא בספר השיאים של גינס. אבל ייתכן שהערב (שלישי) יוסר שמו של פטרוסינו מספר השיאים. במסגרת חגיגות האוקטוברפסט בפאב הבראון בחיפה תתקיים במקום תחרות שתיית 1/3 הבירה המהירה בעולם. הפאב גייס מפקחים רשמיים לאירוע, ואחד מבעלי המקום אף הכריז כי הוא בעצמו ישתתף בתחרות.

עשרות בליינים כבר נרשמו לאירוע (ההרשמה היא חינמית בדף הפייסבוק של הפאב אך כרוכה בתשלום על הבירה), וגם לכם עוד יש הזדמנות להירשם אם תזדרזו. שלושת השתיינים המהירים ביותר יזכו במארז מפנק מתנת מותג הבירה ויינשטפן, ואולי אחד מהם אף יזכה להיכנס לגינס (לא הבירה, אלא ספר השיאים).

מלבד התחרות ייערך הערב בבראון אירוע האוקטוברפסט המרכזי, שבמסגרתו תוכלו ליהנות מפרעצלים, מנקניקיות בוואריות, ממוזיקה גרמנית ומים של פינוקים מהמטבח. ויהיה גם צלם – אז תבואו הכי יפים שיש.

 

שליש בירה בבראון. יהיו גם נקניקיות

שליש בירה בבראון. יהיו גם נקניקיות

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר