אלי לוי. "על איזה אהבה אתה מדבר?"
אלי לוי. "על איזה אהבה אתה מדבר?"

למה אלי לוי יצטרך להתנצל בפני מצביעי הליכוד?

הריאיון התוקפני שערכו אלי לוי ויוסי מזרחי עם החקיין יוסי וידר גרר תלונות שהוגשו לרשות השנייה. עכשיו ייאלצו השניים להתנצל, אבל לא בפניו של וידר אלא בפני מפלגת הליכוד ומצביעיה

פורסם בתאריך: 16.8.17 16:37

הריאיון שערכו צמד המגישים יוסי מזרחי (ערוץ 2) ואלי לוי (ערוץ 10) עם הבדרן והחקיין יוסי וידר בתוכניתם "זירה חופשית" ברדיו חיפה הגיע עד לפתחה של הרשות השנייה. תקציר הפרק הקודם: בעקבות חשיפת ההקלטה של וידר עם הפרשן אמנון אברמוביץ', שבה התחזה וידר לאהוד ברק התחוללה סערה תקשורתית ושני הצדדים יצאו למלחמת גירסאות. בשישי האחרון העלו מזרחי ולוי את וידר לשידור ותקפו אותו בצורה קשה. התלונות לרשות השנייה לא איחרו לבוא, והרשות הודיעה שבתוכנית הבאה, כלומר בשישי הקרוב, ייאלץ לוי להתנצל. אבל לא בפניו של וידר אלא כלפי מפלגת הליכוד ומצביעיה, והכל בגלל משפט שאמר לוי לווידר בנוגע לכנס התמיכה שנערך לראש הממשלה בנימין נתניהו: “על איזה אהבה אתה מדבר? על 3,000 איש אינטרסנטיים שחוששים לפרנסה שלהם?”.

נישליס, יצאתם בזול?

"אם לוי פגע בתום לב בציבור גדול שבו הוא לא התכוון לפגוע, יש בידיו האפשרות להבהיר את דבריו ולהתנצל".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. ניסים

    אני לא מקיר את וידר מה שהם עשו זהלא יפה למה השמול לא רוצה לשמוע צד אחר למה

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ראיתי את הראיון ושמעתי, היה די מקומם, לא נתנו למר וידר לסיים משפט, כנראה הכנו את עצמם לפני הראיון והכינו משפטים שיקלו למר וידר, כל זה להחזיר קצת כבוד למר אברמוביץ השקרן ונוכל, שמת להפוך את המדינה, עד שיהיה שר ערבי בתפקיד שר הביטחון. ואלה העלובים לא מבינים עדיין, כמה מר נתניהו פטריוט אמיתי שנלחם בכל נפשו למען המדינה, ואברמוביץ בכל נפשו נלחם להוציא דיבה רעה על הארץ ועל ראש הממשלה, נאחל את הסיפור של "המרגלים" שדיברו רעת הארץ לעם על אברמוביץ וכל אנשי התקשורת השמאלנים .

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר