דורון מורד. "כל עוד נשמתי בי עשיתי אחורה פנה"
דורון מורד. "כל עוד נשמתי בי עשיתי אחורה פנה"

דורון מורד בירך הגומל. והיתה לו סיבה טובה אש

הבעלים של חנות מון סניור רק רצה לתדלק, אבל במקום סולר מילאו לו בנזין, והתוצאה היתה להבת אש שהרסה את הג'יפ. מורד: "זה היה כמו ל"ג בעומר"

פורסם בתאריך: 4.12.17 18:01

סנובה התקשרה לדרוש בשלומו של דורון מורד, הבעלים של חנות מון סניור, וממליצה גם לכם לעשות את אותו הדבר. למה? כי בשבת הוא לקח את הג'יפ של אשתו מיה (המכונה שושי) לתדלוק כדי שלמחרת היא לא תיתקע בלי דלק בדרך לעבודה. הוא נכנס לתחנה, ביקש יפה מהמתדלק למלא מיכל מלא בסולר, המתין עד שהפעולה בוצעה, שילם ועזב את התחנה כשבנותיו איתו ברכב. אלא שאחרי פחות מדקה הוא שמע רעשים מוזרים שלא אופייניים למכונית חדשה, הציץ בחשבונית ועיניו חשכו – במקום סולר מילאו לו בנזין. מורד שב מיד לתחנה, שם התנצלו, הרגיעו אותו והקפיצו מומחה שיודע לטפל במקרים כאלה. כשזה הגיע וביקש ממנו לסובב את המפתח בסוויץ' פרצה לפתע אש והרכב החל לבעור. למזלם של הנוכחים, שוטרים שהיו במקרה במקום התעשתו במהרה והפעילו מטף לכיבוי אש. בינתיים הוקפצו גם כבאים – בכל זאת, מדובר בתחנת דלק – והסיפור נגמר הבוקר (שני) כשמורד השכים קום כדי לברך הגומל בבית הכנסת.

 

 

 

מורד, חם אש?

"היה סרט מטורף. אחרי התדלוק שמעתי רעש מוזר, עצרתי בצד, וראיתי בקבלה שהדביל מילא לי בנזין רגיל. חזרתי לתחנה, ואחראית המשמרת ביקשה שאמתין למומחה לשאיבת דלקים. התקשרתי לחבר שיבוא לאסוף את הבנות, וחיכיתי. אחרי שעה בא רכב השירות, והמומחה ביקש שאדליק את האוטו. תוך שנייה ראיתי להבה, ואש אחזה ברצפת התחנה. זה היה כמו ל"ג בעומר. כל עוד נשמתי בי עשיתי אחורה פנה. מזל שהיו שם שוטרים שתלשו את המטף מהקיר והשפריצו על כל האוטו. האוטו כמובן נשאר שם, ואחר כך גררו אותו למוסך".

היה לך מזל גדול.

"היה יכול להיות אסון בקנה מידה שאתה לא מדמיין לעצמך. אתה יודע מה היה קורה אם הכל היה נדלק? תחנת הדלק היתה עפה באוויר. ראיתי כבר בדמיוני את האוטו עף באוויר. אתה יודע מה עובר לך בראש באותן שניות? עכשיו חברת הדלק צריכה לטפל בכל הנושא של האוטו".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משה. דורון נס גדול באמת אבל מה זה בישבלך ציפ תזמין חדש 5חליפות 2זוגות נעלים ותקבל עודף

    דגגג

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר