אליסון דוס סנטוס וחנן ממן. מי ניצח? (צילום: גיא זלצר)
אליסון דוס סנטוס וחנן ממן. מי ניצח? (צילום: גיא זלצר)

דרבי מול הפלאשים של צלמי האופנה

רשת אלוף ספורט יצאה בקמפיין משותף למותגים קוק ספורטיף, ניו ארה ואוריג'ינל פינגווין, ובחרה בחנן ממן ובאליסון דוס סנטוס להוביל אותו. התמורה: בגדים של הרשת

פורסם בתאריך: 10.12.17 13:31

רשת אלוף ספורט – הייבואנית של מותגי האופנה הבין לאומיים לקוק ספורטיף, ניו ארה ואוריג'ינל פינגווין – יצאה בקמפיין משותף לשלושת המותגים. הקמפיין מובל על ידי אינסטגרמרים ומובילי דעת קהל, ובהם חנן ממן מהפועל חיפה ואליסון דוס סנטוס ממכבי חיפה. לממן זו לא הפעם הראשונה שהוא מעמיד את נתוניו הפיזיים לטובת הרשת, לדוס סנטוס זו דווקא כן.

סמדר נחמיה, סמנכ"לית השיווק של אלוף ספורט, למה דווקא הם?

"אלה אנשים שעוברים איתנו כברת דרך ארוכה".

לדוס סנטוס זו הפעם הראשונה.

"אליסון הוא חדש אצלנו. האמת היא שהתחלנו לעבוד עם אם.סי סאפינו – ראפר ברזילאי שעשה עלייה – והם חברים והוא המליץ לנו על אליסון. בחנו את זה וראינו שהוא יכול להתאים, והוא אחלה בחור וחמוד ואוהב ישראל, שזה חשוב לנו".

והשאלה המתבקשת – כמה הם קיבלו על הקמפיין?

"בהתנדבות. אנחנו מאמינים לצעוד ביחד דרך ארוכת טווח ולצמוח ביחד, כך שמי שעובד איתנו עובד מתוך התחברות למותג, לצבעיו ולבגדיו. אבל הם מקבלים בגדים".

 

ממן בתמונה מהקמפיין. לא בפעם הראשונה (צילום: גיא זלצר)

ממן בתמונה מהקמפיין. לא בפעם הראשונה (צילום: גיא זלצר)

 

דוס סנטוס בתמונה מהקמפיין. בזכות ראפר ברזילאי (צילום: גיא זלצר)

דוס סנטוס בתמונה מהקמפיין. בזכות ראפר ברזילאי (צילום: גיא זלצר)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר