אלי שחרית מצד אחד, מושיק שלומי, ירון מדינה, יוראי כהן ויוחאי אסולין מצד שני. העתקה? (צילום: ישראל אלפסה)
אלי שחרית מצד אחד, מושיק שלומי, ירון מדינה, יוראי כהן ויוחאי אסולין מצד שני. העתקה? (צילום: ישראל אלפסה)

הששון בר .Vs מומו קיטצ'ן בר

אלי שחרית מבעלי הששון בר בציר מוריה מאשים את יוחאי אסולין, מושיק שלומי, ירון מדינה ויוראי כהן ממומו קיטצ'ן בר החדש בשדרות אח"י אילת בסוג של ריגול תעשייתי. הם מכחישים בתוקף וטוענים שלא היו דברים מעולם

פורסם בתאריך: 12.2.18 14:39

הקרב על המנה: מצד אחד – אלי שחרית מבעלי הששון בר שכבר הפך למוסד. מצד שני – יוחאי אסולין, מושיק שלומי, ירון מדינה ויוראי כהן ממומו קיטצ'ן בר החדש במתחם הבילויים בשדרות אח"י אילת בקרית חיים. הגונג: שחרית טוען שהקולגות מהקריה עשו אצלו סוג של ריגול תעשייתי.

שחרית, אח"י זה הכי?

"תחרותיות תורמת ללקוחות. אם יש להם אופציה ליהנות מהעתק של הששון בר בקריות – דבר שאנחנו לא מתכוונים לעשות – שיהיה להם בהצלחה. אין לנו בלעדיות על מנות. אבל זה לא נעים ולא מחמיא לאף אחד. אני תמיד אומר שהמקור מנצח ושהעתקים מתישהו פג תוקפם. מי שיודע לעבוד מצליח, ומי שלא – אז הוא מעתיק אותי ובונה תפריט שמבוסס על ששון והכל סביב הששון. שמעתי דברים מזעזעים על אנשים שיושבים על הבר והברמנית אומרת 'כן, עשינו מקום כמו הששון בכרמל'. הם לא מתביישים להגיד שהם העתיקו את הששון. לנו זה מחמיא, אז בסיבוב הראשון הוא העתיק, אבל מה הלאה?".

האשמות קשות.

"זה תהליך. זה לא שביום אחד הם הביאו מנות ושף ואמרו לו 'צא לעבודה'. הם באו לששון הרבה פעמים, בילו, דיברו עם עובדים שלי לשעבר או לקחו ייעוץ מעובדים שלי. הכל בסדר. אני אומר 'טוב לקריות – טוב לנו'".

 

 

אסולין, העתקתם?

"בוא נבחן מנה מול מנה ונראה אם יש משהו שדומה למה שיש בששון. אני צריך להעתיק אותו? אני נמצא בתחום לפניו, כשהוא עוד היה בעגלת תינוק. אני מכבד אותו כבעל מקצוע, וזה לא מתאים ולא מכובד שהוא יגיד דבר כזה. אני מבלה אצלו כבר שנים אז ברור שטעמתי אצלו את כל התפריט, אבל מה זה קשור? אני מבלה בכל חיפה. אני המצאתי את תחום הבילוי בצפון ב-25 שנה האחרונות, אז אני צריך להעתיק ממישהו? אז הוא אמר ונשאר בחיים".

ומה שטוב לקריות טוב גם לחיפה?

"זה כבוד בשבילי, למרות שאני בתחום הזה קצת לפניו, שכבר בדיי וואן משווים אותנו לששון, אף על פי שאני יותר טוב ממנו. מבחינה עיצובית אנחנו לא רואים את הששון ממילימטר. הבאנו את הבשורה למדינת ישראל, לא רק לחיפה. העיצוב כולו הוא קאסטום מייד, אין שום דבר שנקנה בחנות. מבחינת המוזיקה אצלנו יש לנו בן אדם שכל יום שם מוזיקה עדכנית עם תקליטים כמו פעם, והוא בכלל לא בליגה שלו. השותף שלי, די.ג'יי מושיק שלומי, היה בין ה-100 טופ די.ג'ייז בעולם, אז בכלל אין מה להשוות גם בתחום הזה. ובצד הקולינרי יש לנו את השף ליאור משה שלא סופר את הששון, ועל הקינוחים אחראי תום יצחקי מהעונה הנוכחית של 'בייק אוף'. אז תגיד לששון שילך לדבר על חיקוי עם מישהו אחר. לא רק שלא העתקתי – מה ששכחתי הוא לא ילמד בחיים".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר