נועם סטולרו. ח"י שנים בלעדיו
נועם סטולרו. ח"י שנים בלעדיו

זוכרים את נועם סטולרו: "תחיו באהבה, אף שנייה לא חוזרת"

בני משפחה, חברים ומכרים של נועם סטולרו בבית העלמין לציין 18 שנה למותו בטרם עת בגיל 28, ולאחר האזכרה נסעו לקהונה ביץ', שם התקיימה ארוחה לזכרו. אחיו דרור סטולרו: "היה מרגש עד דמעות. נחנקתי"

פורסם בתאריך: 18.8.17 18:24

היום (שישי) התקבצו בני משפחה, חברים ומכרים של נועם סטולרו בבית העלמין לציין 18 שנה למותו בטרם עת בגיל 28. סטולרו הפך לאגדה עוד בחייו: חמוש בגוף שרירי, ביופי של אל יווני ובחבורה קרובה של מפתחי גוף הוא הפך לאחד מהכוכבים של העיר, ורשימת בנות הזוג שלו, שכללה לא מעט דוגמניות, העצימה את ההילה סביבו. ואז הגיעה הבשורה הנוראה כאשר הוא אובחן כסובל מסרטן בראשו. אבל כבד ירד על חיפה עם מותו, ועד היום חלק מחבריו עדיין חיים את הטרגדיה. סביב קברו התאספו היום אביטל בן נון, אלון פרי חדש, יניב אלדר, רונן זארו, מירב פז, איילת חן, טומי אלקובי ועוד רבים, ולאחר האזכרה נסעו לקהונה ביץ', שם התקיימה ארוחה לזכרו.

דרור סטולרו, אח, הזמן מרפא את הפצעים?

"היה מרגש עד דמעות. נחנקתי. ניסיתי לכתוב כמה מילים אחרי 18 שנה, זה ח"י שנים לפטירתו, ולא הצלחתי. לא התחברו לי שתי מילים. בסוף החלטתי לדבר בלי שום דבר כתוב. אמרתי לאנשים שיחיו באהבה ובטוב, שזמננו פה קצר, שלא יתעסקו בבלגנים ומריבות ושייהנו מכל רגע כי אף שנייה לא חוזרת".

ומה עם מפעל הנצחה?

"פניתי בעבר לעירייה וזרקו אותי מהמדרגות. אולי עכשיו ננסה שוב".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר