משה רן. "אפשר לחשוב שכל חברי המפלגה הם טהורים" (צילום: ירון צור לביא)
משה רן. "אפשר לחשוב שכל חברי המפלגה הם טהורים" (צילום: ירון צור לביא)

למה משה רן עומד בפני גירוש מהליכוד?

עו"ד אושר טקאטש מצעירי הליכוד הופתע לגלות שאביו של השוער האגדי אבי רן ז"ל מופיע במקום ה-31 ברשימה הארצית של מפלגת כולנו. אז הוא עתר לבית הדין של המפלגה נגד רן, וזה ממש לא מתרגש: "מה, הם עושים לי טובה?"

פורסם בתאריך: 4.12.17 13:56

קבלו סימן נוסף להתלהטות מערכת הבחירות: עו"ד אושר טקאטש מצעירי הליכוד הגיש עתירה לבית הדין של המפלגה שנושאה הוא משה רן, אביו של השוער האגדי אבי רן ז"ל. טקאטש גילה להפתעתו שרן – חבר מרכז הליכוד וחבר מועצת הסניף החיפאי – מככב במקום ה-31 ברשימה הארצית של מפלגת כולנו בראשות שר האוצר משה כחלון. לטענתו של טקאטש, לא ייתכן שחבר מרכז ירקוד על שתי החתונות ועליו להחליט באיזה צד הוא.

רן, כולנו עם הליכוד?

"הגישו נגדי עתירה. כחלון הוא חבר שלי. הוא מלווה אותי במשך עשרות שנים, ואני מלווה אותו. את הקדיש באזכרות של אבי אני נותן לו להגיד כי אני לא יכול להגיד את זה. הוא נתן לי את המקום ברשימה כמחווה של כבוד. תאמין לי, אולי יעשו לי טובה אם יגרשו אותי מהליכוד. בחיים לא קיבלתי מהם כלום, רק נתתי ונתתי במשך יותר מ-40 שנה. כל מפלגה תקבל אותי כפעיל בזרועות פתוחות".

ומה פסק בית הדין?

"אמרו לי שאם אביא אישור שאני כבר לא קשור לכולנו אוכל להישאר בליכוד. מה הקשר? אם לא רוצים אותי לא צריך. מה, הם עושים לי טובה? אז אני לא בליכוד, ביג דיל. בסופו של דבר כל אחד שבא לקלפי יודע מה הוא מצביע. לא נוהגים ככה. אם הם עושים דבר כזה אז בסוף לא יישאר שם אף אחד. אני ותיק, כולם מכירים אותי. אפשר לחשוב שכל חברי המפלגה הם טהורים".

אז אתה חבר בכולנו?

"לכחלון בכלל אין מוסדות מפלגה. הוא הכניס אותי לרשימה כדי לתת לי כבוד. אפילו הליכוד לא מקבל 31 מנדטים, אבל הם טוענים שאי אפשר להיות חבר בשתי מפלגות".

טקאטש, כולם טהורים?

"מכיוון שהעניין עדיין מתברר בבית הדין של הליכוד ומתוך כבוד לשופטים, אני מנוע בשלב זה למסור תגובה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ארכיונר

    שווה לעדכן שבסופו של דבר, משה רן הודיע על הסרת שמו מרשימת המועמדים של כולנו

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר