שרון פרי ויואב אליאסי. היא: "הוא פשוט מגעיל אותי". הוא: "היא יכולה לכעוס עד מחר" (צילומים: אסף עברון, מוטי קמחי)
שרון פרי ויואב אליאסי. היא: "הוא פשוט מגעיל אותי". הוא: "היא יכולה לכעוס עד מחר" (צילומים: אסף עברון, מוטי קמחי)

קורבן חדש: הצל נגד שרון פרי

השדרנית חשבה שפרשת הדלפת תמונות העירום שלה כבר מאחוריה, אבל אז היא קלטה באתר של יואב אליאסי אייטם שכותרתו היא: "כשהתמונות של שרון פרי ערומה הודלפו אף אחד לא האשים אותה בהתנהגות מופקרת, למה?"

פורסם בתאריך: 16.1.18 14:01

שרון פרי חשבה שפרשת הדלפת תמונות העירום שלה כבר מזמן מאחוריה, אבל אז היא קלטה באתר של הצל, הלא הוא יואב אליאסי, את האייטם שכותרתו היא: "כשהתמונות של שרון פרי ערומה הודלפו אף אחד לא האשים אותה בהתנהגות מופקרת, למה?". וזהו האייטם במלואו: "למה אסור להאמין למה שהם אומרים. אבל הכי גרוע, המשטרה פועלת כשמדובר באנשי תקשורת, ראש הממשלה וכשל אבטחתי חמור קטן עליהם. אדם גונב טלפון של שדרנית ספורט ומפיץ תמונות עירום פרטיות שלה ברשת – המשטרה נכנסת לפעולת חירום, האיש נתפס, נשפט, מורשע וזוכה לגינוי תקשורתי מקיר לקיר על פשע חמור ובלתי מוסרי בעליל של פגיעה בפרטיות. אף מילה בתקשורת על מנהגיה המופקרים של קורבן הפשע (שממנפת בהמשך את האירוע, לעשיית רווח מפרסומת). אדם פורץ למחשב של ידוענית מפורסמת ומוצא שם עדויות להשתתפות של הסלבריטאית במסיבות חשק המוניות. האיש מפיץ את הראיות לחישקוקים ברשת – המשטרה נכנסת לפעולת חירום, האיש נתפס, נשפט, מורשע וזוכה לגינוי תקשורתי מקיר לקיר על מעשה בלתי מוסרי בעליל, של פגיעה בפרטיות. אף מילה בתקשורת על מנהגיה המופקרים של המתהוללת, קורבן הפשע ועל מוסריותם. מאבטח מקליט את בנו של ראש הממשלה משתטה עם חברים, מוכר את הקלטת לערוץ מסחרי (בסכום בן חמש ספרות), – הבנאדם מקבל תואר של גיבור לאומי, לוחם בשחיתות, נישא על כפי התקשורת ושונאי נתניהו. אף מילה בתקשורת על המעילה באמון, על הפגיעה החמורה בפרטיות ועל עשיית רווח במרמה. אף מילה על הפגיעה החמורה בבטחון ועל נסיון הסחיטה. אף מילה על נוהלי הגיוס והסלקציה של עובדי היחידה לאבטחת אישים. ים של מלל צבוע ומתחסד, על 'הדיבורים הגסים והרגלי הבילוי הבלתי מוסריים' של קורבן הפשע. אליאסי טוען שהוא בכלל שיתף דברים שאמרה עירית לינור בתוכנית "המילה האחרונה" בגלי צה"ל, אבל פרי זועמת על הזמר וטוענת לשיימינג.

 

 

פרי, זיכרונות רעים?

"ראית את זה? תיכנס ותראה. השווה אותי ליאיר נתניהו. כאילו התנהגתי כמו מופקרת והוללת וכל המשטרה עמדה דום לעזור לי בזמן שיאיר נתניהו הלך לשתות עם כמה חברים שיכורים וכל העולם עף לו על החיים. איך ההשוואה הזו קשורה אחד לשני? גוד נואוז. אבל יש שם תמונות שלי מהאינסטגרם והוא עשה מזה אייטם שלם בדף שלו. זה האמא של שיימינג. אין לי שמץ למה".

העלת סטטוס בנושא, משהו?

"כלום. שום דבר. לא עשיתי כלום. מאז שפרשת התמונות שלי יצאה החוצה אני שותקת. העברתי אותה וחזרתי לחיים שלי. הוא פתאום החליט לעשות השוואה – מופקרת, הוללת".

את מתכוונת לעשות משהו בנדון?

"אני לא הולכת כרגע לעשות שום דבר. הוא פשוט מגעיל אותי. זה דוחה. בן אדם מרשה לעצמו לקרוא לבחורה מופקרת בלי שהוא יודע מי היא ומה היא".

אליאסי, האמא של השיימינג?

"אח שלי, היא יכולה לכעוס עד מחר. אני לא כתבתי את זה. אני עשיתי שיתוף למה שעירית לינור אמרה. אם יש לה טענות שתלך לעירית לינור. תמיד קל לצעוק 'הצל, הצל'. הכי קל. אז יאללה, שתצעק, שיהיה לה טוב. הכי מצחיק שגם הסברתי את זה לבן זוג שלה, אבל הם מסרבים כנראה לקלוט. יהיה מה שיהיה. שיכתבו מה שהם רוצים".

 

האייטם באתר של הצל. התנהגות מופקרת?

האייטם באתר של הצל. התנהגות מופקרת?

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אכן, עירית לינור אמרה את הדברים תוכנית המילה האחרונה אבל היא, להבדיל מהצל, הקפידה לא לומר את שמה של המצולמת שתמונותיה פורסמו

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר