שירן גולדשטיין, קרין קבסה ודניאל ציוני. כבר לא יראו אותם בטלוויזיה (צילום: רדיו חיפה)
שירן גולדשטיין, קרין קבסה ודניאל ציוני. כבר לא יראו אותם בטלוויזיה (צילום: רדיו חיפה)

99.5 חם אש וערוץ 24: הסוף

אחרי חצי שנה שבה שודרו תוכניות הבוקר של התחנה הבת של רדיו חיפה בשידור ישיר בערוץ הטלוויזיה, סיכמו הצדדים על פרידה. דני נישליס: "התגלו קשיים הנובעים ממצב שוק הטלוויזיה והפרסום בארץ"

פורסם בתאריך: 16.10.17 13:03

לפני כחצי שנה הדהים רדיו חיפה עם שת"פ שבמסגרתו התחנה הבת 99.5 חם אש תתחבר לערוץ הטלוויזיה 24 ותשדר בלייב את תוכניות הבוקר שלה בערוץ. במשך שישה חודשים שודרו בזו אחר זו התוכניות של קרין קבסה, דניאל ציוני ושירן גולדשטיין, כאשר רדיו חיפה והשדרנים עצמם נהנו מחשיפה ארצית. אבל במהלך חג סוכות נעלמו במפתיע התוכניות מלוח השידורים, ולסנובה נאמר שמדובר בפגרה ושהתוכניות ישובו לאחר החג. אתמול (ראשון) פתחה סנובה את הטלוויזיה ב-7:00 בבוקר – ותוכניות אין. כעת מתברר ששני הצדדים סיכמו על פרידה.

דני נישליס, קר קרח? 

"ההסכם בין רדיו חיפה לערוץ 24 לשידור משותף של שש שעות ביום הגיע לסיומו בחלוף חצי שנה מתחילת מועד השידורים. לאחרונה התגלו בין הצדדים קשיים הנובעים ממצב שוק הטלוויזיה והפרסום בארץ, ולמרות נסיונות של הימים האחרונים למצוא פתרון לא הצלחנו להתגבר על הקשיים שנוצרו. החלטנו לקחת פסק זמן ולבחון שוב את שיתוף הפעולה לאחר שהשוק יירגע אחרי המפץ הגדול של 1 בנובמבר, בתקווה להמשך השידור המשותף. בינתיים לא נותר לי אלא להודות למנכ"ל ערוץ 24 ולצוות שליווה אותנו בחצי השנה האחרונה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר