התיאטרון העירוני חיפה (צילום: צבי רוגר)
התיאטרון העירוני חיפה (צילום: צבי רוגר)

הצגות בחינם לתושבי הדר בתיאטרון חיפה

התיאטרון העירוני פותח את שעריו בחינם לחלק מהצגותיו לתושבי הדר ולסטודנטים ולצעירים שפועלים בשכונה. כרטיסים להופעות מועברים למתנ"ס הדר ברחוב ירושלים ומחולקים לפונים

פורסם בתאריך: 9.2.18 08:16

התיאטרון העירוני חיפה פותח את שעריו בחינם לחלק מהצגותיו לתושבי הדר ולסטודנטים ולצעירים שפועלים בשכונה. כרטיסים להופעות מועברים למתנ"ס הדר ברחוב ירושלים (לשעבר אולם ביתנו) ומחולקים לפונים. בתחילה יועדו הכרטיסים רק לקהילות הפועלות בהדר, אך לאחר שלמתנ"ס הגיעו תלונות מצד תושבי השכונה שביקשו גם הם ליהנות מהפריבילגיה כלל המתנ"ס בהסדר את כל תושבי השכונה.

מנהל התאגיד העירוני קהילת הדר יעקב ברודר: "מנכ"לית התיאטרון ניצה בן צבי החליטה לחבר בעיקר את החבר'ה הצעירים לתיאטרון ויזמה את התוכנית הזו. כשהתיאטרון מעביר לנו כרטיסים אנחנו מעבירים את המידע בווטסאפ השכונתי ואנשים באים אלינו ומקבלים אותם. הם צריכים להציג לנו תעודת זהות וספח שבו מצוינת כתובתם, ואם היא בהדר הם מקבלים כרטיס".

ואיך ההיענות?

"גדולה מאוד. באים אנשים מכל גווני הקשת. יש אנשים שלא התקרבו לתיאטרון בגלל היעדר אמצעים, ופתאום הדבר מתאפשר להם. הם מרוויחים מהפעילות הזו, וכך גם התיאטרון. הצעד הזה הידק מאוד את הקשר בין התיאטרון לתושבי השכונה. נוצרה מערכת יחסים מדהימה. לפעמים מגיעים אלינו אנשים אבל אין לנו כרטיסים לחלק, והם יוצאים מכאן מאוכזבים".

 

 

בן צבי: "זהו פרויקט של תרומה לקהילה. מכיוון שחלק מקהילת הדר הם הקיבוצים הקהילתיים כמו כפר הסטודנטים ומכיוון שחשוב לנו להיפתח אל השכונה החלטנו לאמץ אותם. יש הצגות שאליהן אנחנו מזמינים את התושבים בחינם במטרה לעודד אותם לבקר בתיאטרון ולהראות להם שמתפתחת אמנות בהדר ושהיא שכונה טובה למגורים".

לדבריה של בן צבי, מדובר בהצגות שהתיאטרון מבקש לחשוף אותם בפני הקהל הרחב ושבדרך כלל הן יהיו ההצגות הראשונות בסדרה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. Doctor No

    בשורה התחתונה מדובר בתרומה שברובה ממומנת ע"י שאר תושבי חיפה. חוצפה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר