פסטיבל היין בנשר (צילום: ראובן כהן)
פסטיבל היין בנשר (צילום: ראובן כהן)

יומיים של יינות, גבינות ולחמים בנשר

מיטב היקבים ישתתפו בפסטיבל היין של נשר שיתקיים בשבוע הבא זו השנה השלישית ברציפות במבנה המשוחזר ששימש את רכבת העמק ההיסטורית

פורסם בתאריך: 3.7.17 16:43

"פסטיבל לחיים", פסטיבל היין היוקרתי של נשר, יתקיים בשבוע הבא בימים רביעי וחמישי, 12 ו-13 ביולי, במסגרת אירועי הקיץ בעיר. הפסטיבל הוא יוזמה משותפת של עיריית נשר ורשת המתנ"סים המקומית, והוא יופק על ידי המרכז לקידום יין – בורדו ישראל ושל רשת יין נקודה.

במסגרת פסטיבל היין יוצבו נקודות מכירה שבהן ניתן יהיה לרכוש בקבוקי יין ממיטב היקבים, גבינות בוטיק ולחמים מיוחדים, כשברקע יופיעו הרכבים מוזיקליים.

הפסטיבל, שיתקיים זו השנה השלישית ברציפות, ייערך במקום נוסטלגי – בית המסילאים המשומר והמשוחזר ששימש בעבר את רכבת העמק ההיסטורית. מבנה האבן העתיק נמצא ברחוב המסילה 21, בעורף המתחם המסחרי של נשר, בין דרך בר יהודה לדרך העמקים. בעבר שימש המבנה למגורי עובדי התחזוקה של רכבת העמק והיה חלק ממתחם תחנת שירות קטנה ששימשה לצרכים תפעוליים של רכבת העמק. התחנה היתה ידועה בכינויה תחנה ארבעה וחצי לציון המרחק בינה לבין תחנת הרכבת בחיפה – ארבעה וחצי ק"מ.

ראש העיר נשר אבי בינמו: "נשר היא עיר משגשגת, שהפכה בשלוש השנים האחרונות גם למוקד פעילות תרבותית. פסטיבל היין של נשר כבר הפך למסורת והוא מהווה נדבך נוסף בפעילות התרבותית הענפה שמציעה העיר לקהילה. אני מזמין את תושבי העיר ומדינת ישראל להשתתף איתנו בחגיגה גדולה וייחודית של איכות ותרבות".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר