פסטיבל היין בנשר (צילום: ראובן כהן)
פסטיבל היין בנשר (צילום: ראובן כהן)

מאות ביקרו בפסטיבל היין של נשר

הפסטיבל שנערך בבית המסילאים ההיסטורי נמשך יומיים ובמסגרתו הוצבו במתחם נקודות מכירה עם יינות ממיטב היקבים, גבינות בוטיק ולחמים מיוחדים

פורסם בתאריך: 16.7.17 16:55

מאות מתושבי נשר וסביבתה ביקרו ב"פסטיבל לחיים" – פסטיבל היין היוקרתי של נשר שהתקיים בימים רביעי וחמישי בשבוע שעבר. הפסטיבל הוא יוזמה משותפת של עיריית נשר ורשת המתנ"סים המקומית, והוא התקיים בשיתוף בורדו ישראל ורשת יין נקודה.

הפסטיבל, שהתקיים זו השנה השלישית ברציפות, נערך במקום נוסטלגי – המבנה המשומר והמשוחזר בית המסילאים ששימש בעבר את רכבת העמק ההיסטורית ואשר מכונה גם תחנה ארבעה וחצי, לציון המרחק בין תחנת השירות של הרכבת שפעלה בעבר במקום לבין תחנת הרכבת בחיפה (ארבעה וחצי ק"מ).

במסגרת פסטיבל היין הוצבו במתחם נקודות מכירה שבהן ניתן היה לרכוש בקבוקי יין ממיטב היקבים, גבינות בוטיק ולחמים מיוחדים, כשברקע הופיעו מבחר של הרכבים מוזיקליים.

ראש העיר נשר אבי בינמו: "פסטיבל היין המוצלח והמקצועי כבר הפך למסורת והוא מהווה נדבך נוסף בפעילות התרבותית הענפה שנשר מציעה לקהילה. המבנה ההיסטורי הייחודי ששימרה עיריית נשר יחד עם עצי האקליפטוס העתיקים במתחם היוו תפאורה מושלמת לפסטיבל המושקע והמוצלח".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר