המופע "נבוכים שנים" (צילום: גיא און)
המופע "נבוכים שנים" (צילום: גיא און)

מופע מחול בגלריה 3 יעסוק בנושא חירות ומחתרת

המופע “נבוכים שנים” הוא יצירה של ארבעה אמנים שעוסקת בחוויות הגופניות שאנשים מסתירים לרוב מאחרים. היוצרים: “אנחנו חוקרים את מה שאנחנו מצניעים בגוף”

פורסם בתאריך: 11.2.18 07:12

סצנת המחול הדלילה בחיפה זוכה לחיזוק בדמות סדרה בשם “מופע – מחול ונוכחות בגלריה”, שאותה יזמה הכוריאוגרפית והמפיקה אביגיל ספז. במסגרת הסדרה יתקיים ביום חמישי, 22 בפברואר, בגלריה שער 3 בעיר התחתית המופע “נבוכים שנים”. המופע הוא יצירה של ארבעה אמנים – נבו רומנו, שני גרנות, אריאל כהן ואור רימר. רומנו, גרנות וכהן הם רקדנים ואמני פרפורמנס, ורימר הוא מלחין ואמן סאונד.

“הנושא שמעסיק אותנו ב'נבוכים שנים' הוא חירות ומחתרת”, אומרים האמנים, “המחתרת היא מחתרת גופנית, כלומר החוויות שאנחנו מסתירים לרוב מאחרים, והגוף על היותו זמני, מתכלה, מתפרק וחי. במופע אנחנו חוקרים את מה שאנחנו מצניעים בגוף ובודקים כיצד אנחנו מפרידים את עצמנו מהחברה כדי לקיים צרכים בסיסיים”.

 

 

 

“לאורך שנים של עבודה בתחום הבמה והמחול, אנחנו מוצאים שמבוכה היא נקודת מפתח על הגבול בין המודע והלא מודע בין אדם וזולתו", מוסיפים האמנים, "מבוכה היא דלת שהאדם סוגר מול האחרים, ולפעמים היא אפילו סגורה בפניו”.

בתום המופע יתקיים דיון פתוח עם האמנים ועם חוקרת המחול שיר חכם. מחיר הכרטיס למופע הוא 40 שקל.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר