המכללה האקדמית צפת (צילום: יוני לובלינר)
המכללה האקדמית צפת (צילום: יוני לובלינר)

הישג מרשים למכללה האקדמית צפת בבחינות ההסמכה בכתב ללשכת עורכי הדין

69 אחוז מבוגרי בית הספר למשפטים של המכללה עברו את הבחינות – השיעור הגבוה ביותר בארץ מבין בוגרי המכללות. ראש בית הספר למשפטים, פרופ' מוחמד ותד: "זהו הישג היסטורי לבית הספר שלנו"

פורסם בתאריך: 21.1.22 22:56

שיעור בוגרי בית הספר למשפטים מהמכללה האקדמית צפת שעבר את בחינות ההסמכה בכתב של לשכת עורכי הדין הוא הגבוה ביותר בארץ מבין בוגרי המכללות, ועומד על 69 אחוז. כך עולה מנתוני הלשכה שפורסמו בסוף השבוע שעבר. הבחינות התקיימו בדצמבר האחרון, והנתונים מתייחסים לבוגרים שעברו את בחינות ההסמכה כבר בפעם הראשונה. הציון הממוצע של אותם הבוגרים עומד על 61.5 אחוז.

ראש לשכת עורכי הדין, עו"ד אבי חימי: "אני מברך את המצטרפות והמצטרפים החדשים למשפחת עורכי הדין בישראל ומאחל להם הצלחה בדרכם החדשה. נתוני ההצלחה בבחינה ממחישים כי היא ניתנת למעבר, ובאחוזים גבוהים מאוד. עבור מי שמשקיע ושיש בליבו את כוח הרצון – השמיים הם הגבול. למאוכזבים אני מבקש לומר, אל נא תאמרו נואש. רבים בינינו עברו את הבחינה בפעם השנייה והשלישית. נסו שוב, והצליחו".

 

 

לדברי עו"ד חימי, מקצוע עריכת הדין הופך למבוקש יותר ויותר, בכל ענפי המשק, לרבות ענף ההייטק והפיננסים. חימי: "אני גאה בכל אחת ואחד מכם על השקעתכם ועל הדרך שעברתם. עם הצטרפותכם למשפחת הלשכה, אבקש לאחל בריאות טובה, ולבקש כי תשמרו על שלטון החוק ועל הדמוקרטיה הישראלית".

ראש בית הספר למשפטים במכללה האקדמית צפת, פרופ' מוחמד ותד: "זהו הישג היסטורי לבית הספר שלנו. ההישג המרשים הזה הוא המשך של עלייה מתמדת בשנים האחרונות בשיעור העוברים את הבחינה בקרב בוגרינו, והוא תוצאה מתחייבת מהמהפך האקדמי והמקצועי, שעבר בשנים האחרונות בית הספר למשפטים".

נשיא המכללה האקדמית צפת, פרופ' אהרן קלרמן: "הצלחתם של בוגרי בית הספר למשפטים היא חלק מהתנופה האקדמית של המכללה, הבאה לביטוי באחוזי הצלחה מרשימים של הבוגרים במקצועות שונים הנבחנים בבחינות חיצוניות".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר