הקמפוס הטכנולוגי החדש בעיר התחתית (צילום: אוניברסיטת חיפה)
הקמפוס הטכנולוגי החדש בעיר התחתית (צילום: אוניברסיטת חיפה)

אוניברסיטת חיפה תחנוך בשנת הלימודים האקדמית הקרובה את הקמפוס הטכנולוגי בעיר התחתית

בקמפוס החדש, הכולל חמישה מבנים, ילמדו סטודנטים מהחוג למדעי המחשב ומהחוג למערכות מידע. נשיא האוניברסיטה, פרופ' רון רובין: "מדובר בהוצאה לפועל של חזון האוניברסיטה העירונית שלנו"

פורסם בתאריך: 3.2.22 11:35

כבר בשנת הלימודים האקדמית הקרובה תשפ"ג, שתחל באוקטובר השנה, תחנוך אוניברסיטת חיפה את הקמפוס הטכנולוגי החדש שלה בעיר התחתית. בקמפוס החדש, "קמפוס העיר על שם לורי לוקי", ילמדו סטודנטים מהחוג למדעי המחשב ומהחוג למערכות מידע. שני החוגים הללו יעברו לקמפוס העיר באופן מלא וכן מזכירויות החוגים שישבו עד כה בכרמל, כך שלמעשה לראשונה ייפתח לראשונה במקום קמפוס במלא מובן המילה. יצוין שעד כה פעלו במקום רק תוכניות וקורסים ספציפיים מטעם האוניברסיטה בבניין אחד מתוך החמישה שמרכיבים את קמפוס העיר, וזאת כדי לתת מענה למחסור במקום בקמפוס שבכרמל.

השינוי יוצג כבר בשבוע הבא ביום הפתוח הווירטואלי של האוניברסיטה (16-15 בחודש), המהווה את פתיחת ההרשמה לשנת הלימודים תשפ"ג לכל החוגים.

הקמפוס החדש כולל חמישה מבנים, כולם במרחק של כמה מאות מטרים זה מזה. במבנים: בניין דילן, הנמצא ברחוב הנמל 16, שלושה מבנים ברחוב הנמל 67-63 ובניין נוסף ברחוב פלמר 4 (שנמצא עדיין בשלבי שיפוץ).

 

 

המטרה המרכזית של הקמת הקמפוס החדש היא לצרף את הלימודים הטכנולוגיים של האוניברסיטה אל תוך הסביבה הטכנולוגית של חיפה, בלב "רובע החדשנות" שהוקם לאחרונה בעיר התחתית.

בנוסף, הקמפוס החדש יהיה נגיש לכל הסטודנטים שיגיעו מכל רחבי הארץ. הוא ממוקם במרחק הליכה של דקות ספורות מתחנת הרכבת חיפה מרכז השמונה, קרוב לציר המטרונית ובמרחק נסיעה קצר ממסוף הרכבלית החדש. יתרון נוסף של הקמפוס הטכנולוגי החדש הוא מיקומו בלב האזור הצעיר והתוסס של העיר התחתית – הקרבה לבתי הקפה, למסעדות ולפאבים של העיר התחתית צפויים להפוך אותו לחביב במיוחד על הסטודנטים והסטודנטיות הצעירים.

נשיא אוניברסיטת חיפה פרופ' רון רובין: "מדובר בהוצאה לפועל של חזון האוניברסיטה העירונית שלנו. אוניברסיטה שהיא חלק בלתי נפרד מהמרקם החברתי, כשהסטודנטים והסטודנטיות עצמם הם חלק בלתי נפרד מהעיר. המשמעות היא שיותר מ-1000 סטודנטים נמצאים כל הזמן בעיר התחתית, במסעדות ובבתי הקפה, בקשר בלתי אמצעי עם היזמים וחברות ההזנק שבעיר התחתית, לוקחים חלק בפעילות החברתית של התושבים. למעשה מדובר בפועל בירידה ממגדל השן ולקיחת חלק פעיל בחיי העיר".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר