הסטודנטיות ליטל פרי וענת סלובודין
הסטודנטיות ליטל פרי וענת סלובודין

מלגה יוקרתית לשתי סטודנטיות מהאקדמית עמק יזרעאל שסיימו תואר ראשון בהצטיינות

את המלגה בגובה של כ-41 אלף שקלים קיבלו ענת סלובודין מחיפה וליטל פרי מעפולה. בזכות המלגה, שתיהן ימשיכו ללימודי תואר שני בפסיכולוגיה תעסוקתית-ארגונית במכללת אריאל

פורסם בתאריך: 7.2.22 12:51

שתי סטודנטיות בוגרות המכללה אקדמית עמק יזרעאל, ענת סלובודין וליטל פרי, זכו לאחרונה במלגה ע"ש שר החינוך זבולון המר ז״ל. מדובר במלגה מהיוקרתיות באקדמיה, המוענקת ל-12 סטודנטים בלבד הלומדים במכללות הציבוריות בארץ. גובה המלגה, המוגדרת כמלגת קיום דו שנתית, הוא 40,880 שקלים, והיא מיועדת לסטודנטים אשר סיימו את התואר הראשון שלהם במכללה בהצטיינות וממשיכים ללמוד לתארים מתקדמים מחקריים באחת האוניברסיטאות בארץ.

סלובודין היא סטודנטית חיפאית בת 26, בוגרת החוג למדעי ההתנהגות, עם התמחות בהתערבות באמצעות אימון אישי. את התואר השני במגמה לפסיכולוגיה תעסוקתית-ארגונית היא בחרה ללמוד באוניברסיטת אריאל.

סלובודין: "אני שואפת להיות פסיכולוגית בעולם העבודה ולסייע למנהלים, לקבוצות ולעובדים להשתפר ולהשתלב בתחום הארגוני והתעסוקתי".

 

 

פרי, בת 24 מעפולה, סיימה את לימודיה לתואר ראשון במסלול הדו-חוגי בפסיכולוגיה וסוציולוגיה. אף היא כחברתה סלובודין בחרה ללמוד את התואר השני באוניברסיטת אריאל בתחום פסיכולוגיה ארגונית-תעסוקתית.

פרי: "אני מתכוונת לסייע לאנשים בבעיות שונות שפוקדות אותם בעבודתם. החלום שלי הוא להמשיך ללימודי דוקטורט בפסיכולוגיה ולהפוך לחוקרת באקדמיה".

נשיא האקדמית עמק יזרעאל, פרופ' יצחק הרפז ומנכ"לית המכללה שרי לוי, ציינו, כי המלגה מעידה על איכות הסטודנטים ומצוינות אקדמית במכללה האקדמית עמק יזרעאל.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר