מאור כהן, מנהל שיווק, המכללה האקדמית גורדון (צילום: יח"צ)
מאור כהן, מנהל שיווק, המכללה האקדמית גורדון (צילום: יח"צ)

היום הפתוח באקדמית גורדון לחינוך: מכשירים את המנהיגים בתחום החינוך

היום הפתוח במכללה האקדמית גורדון לחינוך יתקיים הן בקמפוס והן בזום ויציע סיורים במרחבי הלמידה החדשניים, התנסויות בשיטות ההוראה הטכנולוגיות, ייעוץ אקדמי ומפגשים עם ראשי חוגים ועם סטודנטים ממליצים. הטבה ייחודית של 800 שקלים תינתן לנרשמים

פורסם בתאריך: 17.2.22 12:53

מנהל שיווק: מאור כהן.

כמה זמן בתפקיד: שנה וחצי

השבוע הפתוח: 27 בפברואר עד 6 במארס. לפרטים נוספים >>>

תוכנית השבוע הפתוח: מפגש אישי עם עולם החינוך של המאה ה-21. האקדמית גורדון פותחת את שעריה למתעניינים בלימודי תואר ראשון עם תעודת הוראה, בתואר שני, בהסבת אקדמאים להוראה ובמכינה. השבוע הפתוח זו הזדמנות נהדרת לחוות מקרוב כיצד אנו מכשירים את "מנהיגי החינוך של המחר". במהלך השבוע ייערכו סיורים במרחבי הלמידה החדשניים, התנסויות בשיטות ההוראה הטכנולוגיות, ייעוץ אקדמי ומפגשים עם ראשי חוגים ועם סטודנטים ממליצים. הטבה ייחודית של 800 שקלים תינתן לנרשמים.

השבוע הפתוח בתקופת קורונה: השבוע הפתוח יתקיים הן במפגשים פיזיים במכללה והן כפגישות מרחוק, כולל סיור וירטואלי בכל הקמפוס. אלו שיעדיפו להגיע למכללה ייהנו מפעילות במתכונת של אחד על אחד. הסגל המינהלי הוכשר לערוך סיורים אישיים ולהדגים את שיטות הלימוד המתקדמות. הייעוץ יהיה אף הוא אישי, וכך גם הפגישות עם ראשי החוגים.

המוטו של הקמפיין: "עתיד בטוח מתחיל בשבוע פתוח" – בואו לחוות כיצד נכשיר אתכם להיות מובילי החינוך של המחר.

הפקולטה הכי מבוקשת במכללה: בגורדון לומדים חינוך והוראה במגוון רחב של תחומי דעת, וכולם מבוקשים. חינוך זו המומחיות של המכללה ושל סגל המרצים.

שכר הלימוד: שכר לימוד אוניברסיטאי עם אפשרות למלגות. מועמדים מצטיינים מתקבלים לתוכנית רג"ב (ראש גדול בהוראה) הכוללת הטבות שונות ובהן פטור מלא מתשלום שכר לימוד.

מלגות: לרשות המועמדים מגוון רחב של מלגות מטעם המכללה בשיתוף רשויות מקומיות, מרכזי צעירים ומוסדות שונים. הנרשמים במהלך השבוע הפתוח ייהנו, כאמור, מהטבה ייחודית על סך 800 שקלים.

 

 

למה דווקא גורדון: גורדון, זוכת הפרס הלאומי למצוינות (שני כוכבי כסף, 2018), הוקמה לפני כ-70 שנה במטרה להכשיר מנהיגים בעולם החינוך. המכללה תמיד ידעה לזהות מגמות, ומסיבה זו לא "המתינה" לקורונה כדי להבין שעולם החינוך משתנה. האקדמית גורדון הייתה לפורצת דרך לפני כעשור, כאשר החלה את מהפכת החדשנות, מתוך הבנה שתפקיד המורה במאה ה-21 הוא לעודד למידה שמקדמת סקרנות, חווייתיות, חקר עצמי ושאלת שאלות. זו למידה שתסייע לתלמידי ישראל להתמודד עם אתגרי המחר. עם השנים המכללה עדכנה את שיטות הלימוד, שילבה קורסים בנושאי טכנולוגיה, הקימה מרחבי למידה ייחודיים בנוף הישראלי והעניקה לכל סטודנט לתואר ראשון איי-פד חינם ככלי עבודה אשר יחליף בעתיד את הלוח והגיר. מעבר לכך, בגורדון סגל מרצים מקצועי, יחס אישי, תכנים בנושא קהילה ויזמות והתנסות מעשית ברמה גבוהה. האקדמית גורדון גם מובילה במדד איכות ההוראה בישראל וקיבלה את הציון הגבוה ביותר בסקר איכות ההוראה של התאחדות הסטודנטים הארצית לשנת 2021.

חוגים חדשים: גורדון מציעה מגוון תוכניות בתחום החינוך הפורמלי והבלתי פורמאלי. בכולן ניתן דגש בנושא יזמות, חדשנות, יצירתיות וקהילתיות. לאחרונה פתחנו תוכנית חדשה לתואר ראשון B.Ed בחינוך לבתי ספר יסודיים וכן תואר שני M.Ed בהוראת המתמטיקה. בשנה הקרובה אף נשיק תוכנית הסבת אקדמאים להוראת מידע ונתונים בבתי הספר העל יסודיים.

היעד שייחשב להצלחה ביום הפתוח: הצלחה נחשבת בעינינו למצב שבו רוב המתעניינים מעדיפים להגיע פיזית למכללה בשבוע הפתוח ואינם מסתפקים בזום. אנו מאמינים שאין כמראה עיניים. כאשר מועמדים חווים את שיטות ההוראה ורואים את מרחבי הלמידה הייחודים, הם מבינים שכדי להיות מורה במאה ה-21, האקדמית גורדון היא המקום להתחיל ממנו את הדרך.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר