רוית ליטן, מנהלת שיווק, האקדמית גליל מערבי (צילום: עצמי)
רוית ליטן, מנהלת שיווק, האקדמית גליל מערבי (צילום: עצמי)

היום הפתוח באקדמית גליל מערבי: מכינים אתכם לעולם העבודה החדש

היום הפתוח במכללה האקדמית גליל מערבי יתקיים מהבוקר עד הערב ויציע פגישות עם ראשי החוגים, הדיקנט ואגודת הסטודנטים. החוגים החדשים שייפתחו: החוג לממשל וחברה אזרחית והחוג לניהול מידע וידע

פורסם בתאריך: 17.2.22 12:58

מנהלת שיווק: רוית ליטן.

כמה זמן בתפקיד: שלוש שנים וחצי.

היום הפתוח: 10 במארס.

תוכנית היום הפתוח: אנחנו מקיימים יום פתוח היברידי ברוח התקופה. כלומר, אנחנו מאפשרים למי שרוצה להגיע לכאן לעשות זאת. כאן ניתן להיפגש עם בעלי התפקידים: ראשי החוגים, דיקנט ואגודת הסטודנטים, ובמקביל אנחנו מאפשרים למי שמעדיף להישאר בבית לקיים ייעוץ באמצעות אפליקציית זום או דרך הטלפון. היום הפתוח יתקיים מהבוקר ועד הערב כדי לשרת את כולם.

היום הפתוח בתקופת קורונה: זה לא פשוט. הדור של היום מבקש לשמור על החופש שלו, שהפעילות תהיה נגישה, מהירה ויעילה, ובזה אנחנו ממש טובים. לכן, התאמנו את היום הפתוח לפרמטרים האלה. הקילומטרז' שעברנו בשנתיים האחרונות של הקורונה, גרם לנו לעבור כמה גלגולים של ימים פתוחים. בהתחלה קיימנו ימים פתוחים עם המון חדרי זום, עם מרצים ועם היועצים ועם הרשמה מראש, ואז גילינו שמועמד צריך לשמור על החופש שלו. המועמדים פחות רוצים להיות מוגבלים, למשל מבחינת באיזו שעה להיכנס לחדר של מרצה כזה או אחר, כי פה במכללה שלנו היחס הוא מאוד אישי ומכיל. בסופו של דבר מה שעשינו זה שהיועץ שוחח עם המועמד שאמר לו עם מי הוא רוצה להיפגש מבעלי התפקידים, ואז נקבעה לו פגישה לפי העדפתו בזום או בטלפון.

המוטו של הקמפיין השנה: אנחנו מכינים את הסטודנטים שלנו לעולם העבודה החדש. זה הסלוגן המרכזי שלנו.

הפקולטה הכי מבוקשת במכללה: בית הספר לניהול הוא הגדול בצפון ולומדים בו כ-1200 סטודנטים. בית הספר מורכב מארבעה חוגים – ניהול, כלכלה, חשבונאות ולוגיסטיקה. במקום השני חינוך וקרימינולוגיה.

שכר הלימוד: שכר לימוד אקדמי לפי מה שקבעה המועצה להשכלה גבוהה.

מלגות: יש הרבה מלגות. לדוגמה, בעוד שבוע אנחנו מסיימים הרשמה מוקדמת לשנה הבאה והענקנו לנרשמים מלגה בשווי 1000 שקל, וביום הפתוח ניתן 500 שקלים. מלבד זאת, יש כאן מלגות סיוע בסכומים גבוהים תמורת מעורבות חברתית. נוסף לכך, במסגרת חוק חיילים משוחררים מכללה שנמצאת בפריפריה, הסטודנטים שלה ששרתו בצבא, או בשירות לאומי עד חמש שנים אחורה, זכאים לשנת לימודים ראשונה חינם.

 

 

למה דווקא האקדמית גליל מערבי: מכיוון שיש כאן כמה ערכים נוספים ברמת התועלת שאתה יכול להפיק מהתואר שלך. למשל, ברוב חוגי הלימודים אצלנו יש פרקטיקום. הסטודנטים יורדים לשטח עוד במהלך התואר ומתנסים. יש לנו תוכנית "תואר – תואר", שמאפשרת לסטודנטים שלנו ללמוד לתעודת מקצוע בנוסף לתואר שלהם. לדוגמה, מי שלומד ניהול וכלכלה לתואר יכול ללמוד ביחידה ללימודי חוץ אצלנו קורס לחשבי שכר, וכשהסטודנט יסיים את לימודיו והוא יציג בפני מנהל הבנק שהוא מתראיין אצלו את התואר והתעודה הוא יקבל יתרון על מתחרה בראיון. בלימודי תואר בקרימינולוגיה ניתן ללמוד קורס חוקים פרטיים בלימודי חוץ, ואז הסיכויים להתקבל לעבודה גבוהים. האפשרות הזו ללימודי תעודה ניתנת בעלות מינימלית של 900 שקל לסטודנטים שלנו.

חוגים חדשים: בתואר ראשון החוג לממשל וחברה אזרחית והחוג לניהול מידע וידע. לתואר שני – אוריינות וחדשנות בחינוך, ניהול במערכות חינוך וקרימינולוגיה.

היעד שייחשב להצלחה ביום הפתוח: לנצל (ככל הנראה) את דעיכת גל הקורונה, כדי לאפשר למועמדים שלנו להתרשם מהקמפוס המרהיב שלנו בצורה פרונטלית ולא רק באמצעות הזום.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר