ענבר מושי, מנהלת שיווק, המכללה האקדמית עמק יזרעאל (צילום: אור הרפז)
ענבר מושי, מנהלת שיווק, המכללה האקדמית עמק יזרעאל (צילום: אור הרפז)

היום הפתוח באקדמית עמק יזרעאל: דאטה אנליסט וקנאביס רפואי

היום הפתוח במכללה האקדמית עמק יזרעאל יחשוף את המתעניינים למגוון תארים ולהתמחויות החדשניות, המותאמות לדרישות עולם התעסוקה של ימינו. בנוסף, הם יקבלו פרטים על המסלולים שמאפשרים סיום של תואר ראשון ותואר שני בארבע שנים בלבד

פורסם בתאריך: 17.2.22 13:10

מנהלת שיווק: ענבר מושי.

כמה זמן בתפקיד: חצי שנה.

היום הפתוח: מתוכנן למאי הקרוב. פרטים מדויקים יפורסמו בהמשך באתר המכללה yvc.ac.il, וגם בפייסבוק ובאינסטגרם של המכללה. בנוסף, באקדמית עמק יזרעאל כל יום הוא יום פתוח וניתן לתאם שיחה אישית עם יועצ/ת לימודים בטלפון 8166* או להשאיר פרטים באתר המכללה.

תוכנית היום הפתוח: הנרשמים ביום הפתוח נהנים מהחזר של 50 אחוז מדמי הרישום בשכר הלימוד. ביום הפתוח תתקיים חשיפה למגוון תארים ולהתמחויות החדשניות, המותאמות לדרישות עולם התעסוקה, ביניהן דאטה אנליסט, קנאביס רפואי, בינה עסקית, ראיית חשבון, ניהול תוכן, חינוך, אימון וגישור ותקשורת חזותית. המתעניינים שיגיעו ליום הפתוח יוכלו לקבל פרטים על כל תוכניות הלימודים לתואר ראשון ושני וגם למסלולים שמאפשרים סיום של תואר ראשון ותואר שני בארבע שנים בלבד. כמו כן, המתעניינים יוכלו לפגוש את ראשי החוגים, לשוחח עם המרצים והמרצות ועם בוגרי ובוגרות המכללה ולסייר בקמפוס היפה ובמעונות האטרקטיביים הסמוכים. בנוסף ניתן יהיה לקבל ביום הפתוח מידע על תוכניות המכינה המצוינות של המכללה.

היום הפתוח בקורונה: המכללה פועלת בהתאם להנחיות המועצה להשכלה גבוהה ומשרד הבריאות.

המוטו של הקמפיין: "עמק של אפשרויות". לסטודנטים של האקדמית עמק יזרעאל יש אינספור אפשרויות לימודים, התמחויות, קורסים, סדנאות, פרקטיקום, תחומי ידע, דרכי לימוד חדשות. ניתן לשלב לימודים דו-חוגיים או רב-תחומיים, להתפתח במרכז הכשרה וקריירה, ובאופן כללי להשאיר כמה שיותר דלתות פתוחות ואפשרויות להמשך הדרך.

הפקולטה הכי מבוקשת: קשה לבחור. באקדמית עמק יזרעאל תארים מבוקשים רבים, כמו מערכות מידע עם התמחות בדאטה סיינס, כלכלה וניהול עם התמחויות בראיית חשבון, דאטה אנליסט ועוד, שירותי אנוש, תואר בתקשורת שבו לומדים באופן יישומי תוכנות מתקדמות בחדרי עריכת וידיאו, הכנת כתבות באולפן טלוויזיה משוכלל, הגשה ועריכה באולפן הרדיו של המכללה. קיים מסלול מבוקש לתואר ראשון ותואר שני בפיתוח וייעוץ ארגוני בארבע שנים בלבד. בנוסף קיימים מסלולים המותאמים לאנשים עובדים במדע המדינה ובתואר רב תחומי במדעי החברה, לצד תוכניות לתואר ראשון בפסיכולוגיה, חינוך, קרימינולוגיה וכמובן תואר ראשון בסיעוד שבו מכשירים אחים ואחיות אקדמאים באחד ממרכזי הסימולציה המתקדמים ביותר בארץ. גם התואר במינהל מערכות בריאות מבוקש מאוד, ויש מגוון של תארים שניים.

שכר הלימוד: שכר לימוד אוניברסיטאי. יש החזר שכר לימוד לחיילים ולמשרתי שירות לאומי בשנתם הראשונה, בהתאם לחוק קליטת חיילים משוחררים.

מלגות: יש מגוון רחב של מלגות המכוונות לסיוע כלכלי ובעיקר למימון שכר לימוד ומגורים במעונות. בנוסף יש מלגות הצטיינות.

 

 

למה דווקא האקדמית עמק יזרעאל: אנחנו מציעים התמחויות חדשניות ומותאמות לדרישות בעולם התעסוקה ביניהן דאטה אנליסט, בינה עסקית, ראיית חשבון, ניהול תוכן, חינוך, אימון וגישור. במכללה האקדמית עמק יזרעאל מושם דגש על חיבור לעולם התעסוקה דרך שילוב הסטודנטים בהתנסות מעשית בחברה מסחרית או ציבורית, כבר בזמן הלימודים. יש לכך יתרונות רבים, כי זו האפשרות של הסטודנטים לקבל כלים מהשטח, לרקום נטוורקינג ולשדרג את קורות החיים שלהם בניסיון מעשי. לעיתים, הסטודנטים שלנו מקבלים הצעות עבודה מהחברה שבה הם עשו פרקטיקום. שיעור הסטודנטים שמסיימים את התואר בהצלחה הוא מהגבוהים בארץ, הודות לסגל ההוראה המצוין של המכללה, היחס האישי וסביבת למידה נעימה עם תשתיות מתקדמות.

בקמפוס היפה, השוכן בלב הנוף הקסום של העמק, יש חיים סטודנטיאליים עשירים בזכות אגודת הסטודנטים שמארגנת בקמפוס אירועים קטנים וגדולים לאורך השנה לצד תמיכה רבה מהדיקנט. במכללה איכות הוראה גבוהה, יחס אישי מאוד, תמיכה באסטרטגיות למידה, קבוצות למידה ותגבור ואפשרות לקבלת חונכות אישית ומגוון מלגות אטרקטיביות. כמו כן, במכללה קיימים מכוני מחקר בתחומים רבים, מעבדות עם מכשור מתקדם, אולפני רדיו וטלוויזיה משוכללים ומרכז סימולציה מהמתקדמים בארץ.

בנוסף, סמוך לאקדמית עמק יזרעאל, בלב הנוף הכפרי ממוקמים מעונות אטרקטיביים בהם יש חדר פרטי בדירת שותפים, מתקני פנאי וספורט, חוות מחשבים ומועדון עם מערכת מולטימדיה מתקדמת.

חוגים חדשים: תואר שני בגרונטולוגיה קהילתית עם התמחות ייחודית בייעוץ גרונטולוגי, תלוי באישור המועצה להשכלה גבוהה; תואר שני במנהל ומדיניות ציבורית, תלוי באישור המועצה להשכלה גבוהה. קיימת גם התמחות ייחודית בקנאביס רפואי במסגרת תואר במדעי ההתנהגות.

מה היעד שייחשב להצלחה ביום הפתוח: הצלחה ביום הפתוח, מבחינתי, היא לתת מענה לכל המתעניינים שיגיעו ביום זה ויוכלו להתרשם ולחוות בעצמם את האווירה הסטודנטיאלית במכללה, הממוקמת בלב העמק ומאפשרת לימודים אקדמיים ברמה גבוהה, עם יחס אישי ותנאים מעולים להצלחה, שנועדו לפתוח בפני הבוגרים שלנו עמק של אפשרויות.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר