הטכניון (צילום: דוברות הטכניון)
הטכניון (צילום: דוברות הטכניון)

היום הפתוח בטכניון: הדור הבא בתעשיית הפודטק הישראלית

בטכניון מציינים, כי לצד הפקולטות המבוקשות, המכשירות סטודנטים למקצועות ההייטק. ביום הפתוח נרשמה התעניינות רבה גם ברישום לפקולטה להנדסת ביוטכנולוגיה ומזון היחידה מסוגה בארץ. גם העניין בפקולטות להנדסת מכונות ולהנדסה אזרחית וסביבתית גדל

פורסם בתאריך: 17.2.22 14:49

מנהל שיווק: ניר שילה

כמה זמן בתפקיד: 12 שנים וחצי.

היום הפתוח: 24 בפברואר.

תוכנית היום הפתוח: זה מפגש מקוון שני שאנחנו עורכים השנה.

היום הפתוח בתקופת הקורונה: קיימנו השבוע מפגש פתוח,שבו קיבלו המתעניינים הסברים על רישום וקבלה, מעונות, מלגות, תוכנית המצוינים, דיקנט הסטודנטים ועוד. ביום הפתוח הקרוב יציגו כל הפקולטות בטכניון את מסלולי הלימוד, יתקיים פאנל עם סטודנטים ושל אגודת הסטודנטים בטכניון.

המוטו של הקמפיין: DREAM IT. DO IT – אם אתה חולם את זה – תגשים!

הפקולטה הכי מבוקשת: הפקולטות המכשירות סטודנטים למקצועות ההייטק, כמו: הנדסת חשמל ומחשבים, מדעי המחשב ומדעי הנתונים והפקולטה לרפואה. עלייה משמעותית נרשמה השנה גם ברישום לפקולטה להנדסת ביוטכנולוגיה ומזון, בשל העניין הרב שמעוררת תעשיית הפודטק הישראלית. בטכניון נמצאת הפקולטה היחידה בארץ למחקר בהנדסת מזון, המכשירה את הדור הבא בתעשיית הפודטק הישראלית. גם העניין בפקולטות להנדסת מכונות ולהנדסה אזרחית וסביבתית גדל.

מלגות: הטכניון מעניק בכל שנה מאות מלגות לסטודנטים, אם באמצעות דיקנט הסטודנטים, הנותן מלגות על פי קריטריונים כלכליים, ואם כמלגת לימוד למצטייני סכם (חישוב ציון קבלה למוסד אקדמי בשקלול מספר פרמטרים – ש"מ), המתקבלים ללימודים לתואר ראשון בטכניון.

 

הטכניון (צילום: דוברות הטכניון)

 

למה דווקא הטכניון: כי אנחנו הטכניון.

חוגים חדשים: השנה נפתח מסלול חדש לתואר משולב בפיזיקה ובהנדסת אווירונאוטיקה וחלל. מטרת התוכנית המשותפת היא להכשיר בוגרים בעלי ידע בסיסי רחב בתחומים אלה, שיוכלו להשתלב בעולמות החלל והאווירונאוטיקה. חידושים נוספים: השנה, לראשונה, הציע הטכניון לסטודנטים החדשים, ללא תשלום, קורס ייחודי של שלושה שבועות לקראת פתיחת שנת הלימודים האקדמית. הקורס, שמשלב הכנה מתמטית עם מעטפת חברתית-חווייתית, ניתן לסטודנטים ולסטודנטיות בחינם, כשירות מיוחד מטעם הטכניון, כדי להקל עליהם את ההתאקלמות בשנת הלימודים הראשונה. הוא התקיים בקמפוס הטכניון במתכונת לימודים פנים אל פנים, ובמקביל הוצע מסלול מקוון. הלימודים כללו תרגולים עם מיטב המרצים בטכניון למתמטיקה, תרגול בקבוצות למידה ופגישות עם סטודנטים ותיקים בטכניון ששימשו חונכים לסטודנטים החדשים. התוכן הלימודי בקורס היה מתמטי אולם המשתתפים נהנו גם מסדנאות של המרכז ליזמות בטכניון ושל המרכז לייעוץ ותמיכה בסטודנטים (אסטרטגיות למידה), מפגשים עם סטודנטים בקמפוס, פעילויות חברה ותרבות של לשכת דיקנית הסטודנטים. בנוסף ישנם אפיקי קבלה חדשים ללימודים בטכניון שנותנים אפשרות ומגוון לסטודנטים שמגיעים מרקעים שונים. כמו כן, מופעלת תוכנית אשכולות לתואר ראשון המאפשרת הרחבת מקבצי לימוד קיימים לאשכולות רב-תחומיים, חוצי פקולטות. ישנה גם אפשרות להרחבת מקבצי לימוד קיימים. ישנן תוכניות למקבצי קורסים הפתוחות לכל הסטודנטים בטכניון והן בין תחומיות. ולסיום, מרכז היזמות בטכניון בשיתוף עם לימודי הסמכה והמחלקה ללימודים הומניסטיים השיקו אשכול קורסים כמסגרת פעילות כלל-טכניונית ועל פקולטית המתמקדת ביזמות.

היעד שייחשב להצלחה ביום הפתוח: הגדלת מספר הנרשמים לטכניון לשנת הלימודים הבאה ופנייה לקבוצות אוכלוסייה מגוונות, שלעיתים נמנעות מלימודי מדע והנדסה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר