הרכבל בשירות המכללה האקדמית לחינוך גורדון (צילום: Maroun Image)
הרכבל בשירות המכללה האקדמית לחינוך גורדון (צילום: Maroun Image)

ממריאים לאקדמית גורדון: שירות הרכבל לסטודנטים שב לפעול

מחרתיים (רביעי) יחודש השירות הייחודי שהופסק במשך חודש וחצי בשל הגבלות הקורונה. הרכבל פועל מאז 2016 כקו שירות לסטודנטים ולאנשי הסגל של המכללה ללא עלות

פורסם בתאריך: 28.2.22 17:29

לאחר הפסקה של חודש וחצי, הרכבל בסטלה מאריס יחזור מחרתיים (רביעי) לשרת את הסטודנטים הלומדים במכללה האקדמית גורדון לחינוך. השירות הופסק עקב מעבר המכללה ללמידה מקוונת עם התפרצות וריאנט האומיקרון, כשבמשך תקופה זו המשיך הרכבל לפעול כאטרקציה תיירותית.

יצוין, כי החל מ-2016 הרכבל פועל כקו שירות לסטודנטים ולאנשי הסגל של המכללה ללא עלות, כחלק מההסכם בין גורדון למנהל הרכבל פאחר ביאדסי. המטרה: הפחתת העומס על מקומות החנייה המועטים בציר הרכס בכרמל הצרפתי בקרבת המכללה. בנוסף, על פי התוכנית הוקצו לגורדון גם כ-500 מקומות חנייה בחניון בת גלים בחינם. על פי הנתונים בגורדון סטודנטים רבים אכן משתמשים בשירות הרכבל.

 

 

סגן נשיא המכללה, יגאל שייניס: "אנו גאים בחיבור המוצלח עם רכבל חיפה למען הבאים בשערינו. נמשיך להוביל פתרונות פורצי דרך למענם. בהזדמנות זו נאחל לכולם חזרה נעימה לשגרה וסמסטר אביב מוצלח".

ביאדסי: "אנחנו מאוד שמחים על שיתוף הפעולה עם מכללת גורדון. בהחלט מדובר במיזם יצירתי ופורה שמרגש אותנו ובעיקר את ציבור הסטודנטים. פתרון למצוקת החנייה זה אמנם חשוב ונחמד, אך מתברר שהרכבל מספק לסטודנטים גם חוויית לימודים ייחודית, שמתחילה בבוקר קסום מול הנופים היפים של העיר חיפה, וממשיכה אף ב'שעות חלון' (הפסקה ארוכה בין שיעורים – ש"מ). סטודנטים נהגו לנסוע לטיילת בת גלים, לנשום אוויר ים ולחזור ללימודים בכוחות מחודשים. רכבל חיפה המיתולוגי שמח וגאה על שיתוף הפעולה ומאחל שנת לימודים פורייה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר