פרופ' אסתר הרצוג (צילום: אברהם הרצוג)
פרופ' אסתר הרצוג (צילום: אברהם הרצוג)

המאבק בפורנוגרפיה בכנס זום בינלאומי במכללה האקדמית צפת

בכנס, שייפתח מחר (שני) ויימשך יומיים ישתתפו חברות כנסת, חוקרים מהארץ ומחו"ל ושורדות זנות. פרופ' אסתר הרצוג, חוקרת ומרצה בחוג למדעי ההתנהגות במכללה ממארגנות הכנס: "המדינה מתעלמת מקיומה הנרחב וההרסני של הפורנוגרפיה באמצעי המדיה השונים חרף השלכותיה ההרסניות על הנוער בפרט ועל החברה ככלל"

פורסם בתאריך: 6.3.22 13:07

כנס בינלאומי בסימן המאבק בפורנוגרפיה ובחלקה של המדינה בתעשיית המין ייפתח מחר (שני) במכללה האקדמית צפת. הכנס יתקיים באופן מקוון וימשך יומיים.

פרופ' אסתר הרצוג, חוקרת ומרצה בחוג למדעי ההתנהגות במכללה ממארגנות הכנס: "הכנס בא לעורר את המודעות להשלכות החמורות של התפשטות הצפייה בפורנוגרפיה ולהציע דרכים להתמודדות עם הנושא, ומכאן חשיבותו הרבה. במסגרת הכנס, תודגש התמיכה הגורפת והחד-משמעית בחוק להפללת לקוחות הזנות וייתבע יישומו המלא על ידי המדינה".

בין משתתפי הכנס חברות כנסת מהקואליציה ומהאופוזיציה: יו"ר ועדת ביטחון הפנים מירב בן ארי (יש עתיד), יו"ר סיעת מרצ מיכל רוזין ויו"ר הוועדה לקידום מעמד האישה ולשוויון מגדרי בכנסת, עאידה תומא סלימאן (הרשימה המשותפת). כמו כן ישתתפו חוקרות וחוקרים העוסקים בסוגיות הקשורות לתעשיית המין במסגרת האקדמיה בישראל ובחו"ל, עיתונאים העוסקים בנושא, מובילי דעה ברשתות החברתיות ושורדות זנות, העוסקות היום ביצירה אמנותית, שיציגו תובנות מניסיון חייהן הקשה.

 

 

את מכללת צפת ייצגו מלבד הרצוג, ד"ר אתי בהם-טביב, ד"ר טל מלר, ד"ר אבתסאם ברכאת וד"ר שחר מרנין-דיסטלפלד.

לקראת הכנס, מתחה פרופ' הרצוג ביקורת על התעלמותה של המדינה מקיומה הנרחב וההרסני של הפורנוגרפיה באמצעי המדיה השונים, וכן על מיעוט תשומת הלב האקדמית-מחקרית לנושא. הרצוג: "אין כל פעילות ומחקר אקדמיים של ממש העוסקים בפורנוגרפיה ואין כל התייחסות להשלכותיה ההרסניות על הנוער בפרט ועל החברה ככלל".

ד"ר מלר, מרצה בחוג למדעי ההתנהגות במכללה: "הכנס מבקש לקדם תמיכה בשורדות הזנות באמצעות ייזום חקיקה ומדיניות הוליסטית מצד המדינה. אין די בפעילותם המבורכת של ארגונים אזרחיים שונים בנושא. במכללה ציינו כי בצוות ההיגוי של הכנס שותפות גם ד"ר מיכל דולב-כהן ממכללת אורנים לחינוך ולהוראה, והפעילות הפמיניסטיות לובה פיין ומיכל זאבי".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר