המכללה האקדמית גורדון לחינוך (צילום: matter)
המכללה האקדמית גורדון לחינוך (צילום: matter)

עמדות איסוף מזון ובגדים לעולים ופליטים מאוקראינה הוצבו בכניסה למכללה האקדמית גורדון

הקהל הרחב מוזמן לבוא ולתרום עד יום רביעי הבא (16 במארס). התרומות יועברו למרכז האיסוף של העירייה. נשיא המכללה, פרופ' יחזקאל טלר:  "בגורדון החליטו לעזור לאנשים אלו המגיעים בחוסר כל. אנו מודים מראש על נדיבותם של התורמים"

פורסם בתאריך: 9.3.22 12:00

המכללה האקדמית גורדון לחינוך קוראת לתושבי חיפה לבוא למכללה ולתרום בגדים ומזון יבש עבור העולים והפליטים מאוקראינה. בהודעה שהוציאה המכללה השבוע נכתב: "המכללה מזמינה כל מי שיכול מקרב הסטודנטים, חברי הסגל וכן מהקהל הרחב לתרום בגדים במצב טוב, הן למבוגרים והן לילדים, וכן מצרכי מזון יבשים לטובת אוכלוסייה זו. עמדות איסוף ימתינו עד יום רביעי 16 במארס בכניסה למכללה, רח' טשרניחובסקי 73 חיפה".

נשיא המכללה האקדמית גורודון, פרופ' יחזקאל טלר (צילום: דוד שי)

נשיא המכללה האקדמית גורודון, פרופ' יחזקאל טלר (צילום: דוד שי)

עוד נכתב בהודעה, כי צוות המכללה יעביר את התרומות למרכז האיסוף של העירייה – הרשות העירונית לקליטת עלייה, שתעבירם למי שזקוק.

 

 

נשיא המכללה האקדמית גורדון פרופ' יחזקאל טלר: "בימים אלו אנו עדים לטרגדיה אנושית המתחוללת על אדמות אירופה. מיליוני פליטים מאוקראינה נסים על נפשם עקב המלחמה. בתוך כך, גם לישראל ובמיוחד לחיפה החלו להגיע עולים ופליטים. בגורדון החליטו לעזור לאנשים אלו המגיעים בחוסר כל. אנו מודים מראש על נדיבותם של התורמים. האכפתיות והרצון של כל אחד מכם לסייע לאנשים בעת צרה מחממת את הלב".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר