שרשרת מעשים טובים במכללה האקדמית גורדון (צילום: יח"צ)
שרשרת מעשים טובים במכללה האקדמית גורדון (צילום: יח"צ)

האקדמית גורדון תעביר לפליטים מאוקראינה כספים שתרמו הסטודנטים והצוות ב"יום המעשים הטובים"

במסגרת "יום המעשים הטובים", מכר צוות ספריית המכללה ספרים משומשים במחיר סמלי, כאשר כל ההכנסות יועברו לטובת פליטי המלחמה באירופה. הפעילות מתבצעת כחלק משיתוף פעולה בין היחידה ללימודי המשך ומעורבות בקהילה, דקנט הסטודנטים ואגודת הסטודנטים

פורסם בתאריך: 29.3.22 11:37

המכללה האקדמית גורדון ציינה ביום ראשון את יום המעשים הטובים, יומיים לפני המועד הרשמי, בהפנינג חגיגי.

במסגרת זו צוות ספריית המכללה מכר ספרים משומשים במחיר סמלי, כאשר כל ההכנסות יועברו לטובת הפליטים מאוקראינה שהגיעו לארץ בעקבות המלחמה בארצם. בנוסף, הסופרת ענת ליבנה הציגה את ספרה "זבולון החזיר שאהב את העיר", אשר מסייע להורים לחנך את ילדיהם להתנהגות נאותה מול חזירי הבר בעיר. עוד בפעילויות: עשרות סטודנטים וחברי סגל המכללה תרמו דם בעמדה של מד"א, ורכשו עבודות יד מעשי ידיהם של אנשים מיוחדים מעמותות אקי"ם, אלווין ישראל וצ'יימס ישראל, שנמכרו בדוכני מכירה ברחבי הקמפוס. במקביל ניתן היה להירשם למסגרות התנדבותיות רבות בעמדה ייחודית שהוקמה לשם כך.

 

 

במכללה מציינים, כי לקראת האירוע פוזרו ברחבי הקמפוס מסרים חיוביים וברכות, אותם העבירו הסטודנטים ביניהם. כל סטודנט רשם מעשה טוב שעשה או שאחר עשה עבורו על טבעת, כאשר צירוף כל המעשים יצר שרשרת טבעות ססגונית ומלאה במשמעות. עמדת צילום מיוחדת אפשרה לתעד בווידיאו מעשים טובים ברוח אתגר ה-#Faming אשר מעודד הפצת טוב ברשתות החברתיות.

"יום המעשים הטובים מצוין מדי שנה באקדמית גורדון, כדי להעלות על נס מעשים טובים, שנעשים לאורך כל השנה", אומרים במכללה, "הפעילות מתבצעת כחלק משיתוף פעולה בין היחידה ללימודי המשך ומעורבות בקהילה, דקנט הסטודנטים ואגודת הסטודנטים".

מיזם "יום המעשים הטובים" החל בישראל לפני כ-15 שנים על ידי עמותת "רוח טובה", ועם השנים הוא הפך ל"יום מעשים טובים" גלובאלי, המאחד יותר מ-100 מדינות בעשייה למען הזולת והסביבה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר